🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15554.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

اپل واچ احتمالا به فناوری پایش فشار خون مجهز می‌شود

اپل در حال کار روی توسعه فناوری است که می‌تواند با استفاده از شبکه‌های عصبی و داده‌های مربوط به ضربان قلب و بدون نیاز به کاف (کیسه پلاستیکی مخصوص این کار) فشار خون کاربر را ...

اپل در حال - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - کار روی توسعه فناوری است که می‌تواند با استفاده از شبکه‌های عصبی و داده‌های مربوط به ضربان قلب و بدون نیاز به کاف (کیسه پلاستیکی مخصوص این کار) فشار خون کاربر را پایش دهد.

براساس - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - مستندات مربوط به پتنت جدید اپل، فناوری پایش فشار خون به قابلیت‌های - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - اپل واچ اضافه خواهد شد و کاربران می‌توانند بدون نیاز به هیچ‌گونه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - وسایل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - جانبی خاصی، کنترل دقیقی روی فشار خون خود داشته باشند. در واقع اپل با انجام این کار قصد دارد با استفاده از داده‌های مربوط به ضربان قلب و داده‌های مربوط به شبکه‌های عصبی، پایش فشار خون را به قابلیت‌های اپل واچ اضافه کند.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - حال حاضر سیستم‌ پایش ارتعاشات و سیگنال‌های قلب در گجت‌های پوشیدنی با ابعاد بسیار کوچکی توسعه یافته‌اند. این سیستم‌ها معمولا روی جناغ سینه کاربر قرار می‌گیرند و می‌توانند ارتعاشات نزدیک به قلب را - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - پایش کنند. اپل هنوز توضیحی در مورد نحوه قرار گرفتن سیستم جدید روی بدن کاربر ارائه نکرده است. اما مستندات پتنت اپل نشان می‌دهد که احتمالا این سیستم با شبکه عصبی کاربر در ارتباط خواهد بود و از داده‌های مربوط به ضربان - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - قلب برای تخمین فشار خون استفاده می‌کند.

نسخه‌های فعلی اپل واچ می‌تواند انواع مختلفی از داده‌های مربوط به سلامت کاربران را کنترل و بررسی کند. برای مثال با استفاده از سیستم پایش ضربان قلب و از طریق دستگاه الکتروکاردیوگرام داخلی یا سیستم سنجش اکسیژن خون اپل واچ سری ۶ آریتمی قلب را می‌توان اندازه‌گیری کرد. اپل به توسعه ابزارهای پایش سلامت در اپل واچ توجه ویژه‌ای نشان می‌دهد و قصد دارد در این مسیر گام‌های بلندتری بردارد.

این اولین باری نیست که اپل با هدف کنترل فشار خون پتنت جدیدی ارائه می‌کند. در سال ۲۰۲۰ نیز این شرکت - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - برای یک سیستم پشتیبان از اپل واچ پتنت دیگری ارائه کرد که می‌توانست برای اندازه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر رویان استان مازندران - گیری فشار خون از نبض استفاده کند. همچنین اپل پیش از این هم نحوه اندازه‌گیری فشار خون بدون کاف را بررسی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone