🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15537.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل پیکسل 5a 5G احتمالا به تراشه اسنپدراگون 765G مجهز می‌شود

هفته گذشته گوگل رسما اعلام کرد که گوشی اقتصادی پیکسل 5a 5G اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. حالا در گزارش دیگری مشخص شده که این موبایل جدید با تراشه اسنپدراگون 765G از راه می‌رسد. پیش ...

هفته گذشته گوگل رسما اعلام کرد که گوشی اقتصادی پیکسل 5a 5G اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. حالا در گزارش دیگری مشخص شده که این موبایل جدید با تراشه اسنپدراگون 765G از راه می‌رسد.

پیش از این عنوان شده بود که گوگل گوشی پیکسل 5a - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - 5G را در تاریخ ۲۱ خرداد معرفی خواهد کرد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - شایعات پیرامون این گوشی نشان می‌دهد که ظاهر آن کاملا شبیه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - به گوگل پیکسل ۴a 5G است که در سال گذشته معرفی شد. منبع آگاهی که این موضوع را اعلام کرده ادعا می‌کند که در آخرین نسخه پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید ۱۲ مشخصات یک گوشی با اسم - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - رمز Barbet و شماره مدل sm7250 فاش شده است. طبق گزارش‌های قبلی این اسم رمز به گوشی پیکسل 5a 5G و شماره مدل به تراشه اسنپدراگون 765G مربوط می‌شود.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان

گوگل پیش از این از تراشه اسنپدراگون 765G برای گوشی‌های هوشمند پیکسل ۵ و پیکسل ۴a 5G استفاده کرده بود. در این گزارش به سایر مشخصات پیکسل 5a 5G - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - اشاره نشده است.  گفته می‌شود که این موبایل جدید ممکن است در تعداد محدودی و احتمالا فقط در بازارهایی مانند ایالات متحده و ژاپن عرضه شود. همچنین هیچ تاییدیه‌ای مبنی بر عرضه نسخه 4G این دستگاه نیز وجود ندارد.

همچنین از آنجایی که مشخصات پیکسل ۵A پیش از این در اداره استاندارد هند (BIS) مشاهده شده بود، انتظار می‌رود موبایل جدید در بازار هند نیز عرضه گردد. اما با توجه به اینکه دسترسی به شبکه‌ 5G هنوز در این کشور توسعه نیافته است، احتمال عرضه نسخه 4G این گوشی در کشور هند نیز وجود - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - دارد.

رندرهای گوشی پیکسل 5a 5G که توسط یکی از منابع مشهور به نام استیو همرستوفر به اشتراک گذاشته شده بود، نشان - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - می‌دهد که این گوشی از  - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED با وضوح +FHD و روزنه مخصوص دورببن سلفی روی نمایشگر از راه می‌رسد. همچنین این گوشی به ماژول دوربین مربع شکل شامل دو عدد دوربین و فلاش LED مجهز - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر ابهر استان زنجان - خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone