🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  2. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15541.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

توییتر در صفحه پشتیبانی خود روش فعال کردن آپلود تصاویر 4K را به اشتراک گذاشت

توییتر با انتشار توییتی در صفحه پشتیبانی خود نحوه فعال کردن ویژگی آپلود و مشاهده تصاویر 4k را به اشتراک گذاشت تا کلیه کاربران اندروید و iOS بتوانند از این قابلیت محبوب استفاده کنند. اسفندماه ...

توییتر با انتشار توییتی در صفحه پشتیبانی خود نحوه فعال کردن ویژگی آپلود و مشاهده تصاویر 4k را به اشتراک گذاشت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - تا کلیه کاربران اندروید و iOS بتوانند از این قابلیت محبوب استفاده کنند.

اسفندماه امسال توییتر امکان آپلود تصاویر 4K را به صورت آزمایشی در دسترس کاربران نسخه موبایل این شبکه اجتماعی قرار داد. اکنون پس از دریافت فیدبک‌های مثبت و به پایان رسیدن دوره آزمایشی،‌ با انتشار توییتی اعلام کرد که کاربران اندروید و iOS می‌توانند تصاویر 4K را توییت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - کنند و راهنمای فعال کردن این ویژگی را به اشتراک گذاشت.

نسخه تحت وب توییتر پیش از این از تصاویر با حداکثر رزولوشن ۴۰۹۶ در ۴۰۹۶ پشتیبانی می‌کرد اما اپلیکیشن‌های موبایل فقط به نیمی از این مقدار محدود بود و از حداکثر وضوح ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ پشتیبانی می‌کردند. توییتر از اوایل سال جاری قابلیت بارگذاری تصویر با وضوح 4K برای کاربران گوشی را مورد آزمایش قرار داده بود و به نظر می‌رسد که مرحله آزمایشی به خوبی پیش رفته است، زیرا اکنون این ویژگی در دسترس تمام - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - کاربران قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان

برای فعال کردن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - این ویژگی، ابتدا باید وارد - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - قسمت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - تنظیمات اپلیکیشن توییتر شوید. سپس گزینه data usage را انتخاب کنید. در این قسمت، باید گزینه‌های high-quality images را برای مشاهده کردن - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - تصاویر 4K و high-quality image uploads را برای توییت کردن فعال کنید. همچنین با توجه به اینکه تصاویر 4K - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - حجم اینترنت بیشتری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - مصرف می‌کنند، کاربران می‌توانند چنین گزینه‌ای را به صلاحدید خود حذف کنند. همچنین کاربران می‌توانند تنظیمات دیگری - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - را نیز برای دریافت چنین تصاویری در - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - نظر بگیرند. مثلا می‌توانند چنین تصاویری را تنها هنگام استفاده از شبکه وای‌فای دریافت کنند.

قابلیت جدید می‌تواند برای عکاسان و هنرمندان اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. همچنین بسیاری از کسب‌و‌کار‌ها - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - و برندهای تجاری اکنون می‌توانند تصاویر با کیفیتی از محصولات و خدمات خود ارائه دهند.

توییتر طی چند وقت اخیر تغییرات قابل توجهی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - را به پلتفرم خود اضافه کرده است. از جمله مهمترین ویژگی‌های که به تازگی به توییتر اضافه شده می‌توان به Spaces اشاره کرد که پس از استقبال بسیار خوب کاربران از اپلیکیشن کلاب هاوس، قابلیت تماس صوتی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر آستارا استان گیلان - را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با وجود این تغییرات به نظر می‌رسد توییتر برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای خود دارد و قصد دارد فراتر از توییت باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone