🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15550.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

HMD نیز با ادامه دادن راه اپل، شارژر را از جعبه گوشی‌های خود حذف می‌کند

به نظر می‌رسد «HMD» نیز قصد دارد روش اپل را در حذف شارژر از جعبه گوشی‌های آینده خود ادامه دهد و ظاهرا نوکیا ایکس 20 نخستین موبایل این شرکت خواهد بود که بدون شارژر در ...

به نظر می‌رسد «HMD» - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - نیز قصد دارد روش اپل را در حذف شارژر از جعبه گوشی‌های آینده خود ادامه دهد و ظاهرا نوکیا ایکس 20 نخستین موبایل این شرکت خواهد بود که بدون شارژر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - در جعبه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

هنوز هم بسیاری از کاربران متقاعد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - نشده‌اند که حذف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - کردن شارژر از جعبه گوشی‌های آیفون توسط اپل تاثیر مثبتی روی محیط زیست خواهد داشت و از این تصمیم اپل به عنوان راهکار جدیدی برای درآمدزایی و کسب سود یاد می‌کنند. از طرفی دیگر خرید یک آداپتور اضافی برای مصرف‌کننده نوعی هزینه اضافی محسوب می‌شود.

حالا به نظر می‌رسد حتی HMD نیز تصمیم گرفته در گوشی‌های آینده خود شارژر را حذف کند تا کاربران چنین لوازم جانبی را جداگانه خریداری کنند. براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه، این شرکت قصد دارد گوشی هوشمند نوکیا X20 را که به تازگی معرفی شده است، بدون شارژر عرضه کند و علت چنین تصمیمی را کمک به محیط زیست اعلام کرده است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس

برخی تولیدکنندگان دیگر مانند سامسونگ نیز که گوشی پرچمدار گلکسی S21 خود را بدون شارژر عرضه کرد، رویه اپل را ادامه داده‌اند. به علاوه برندهای دیگری از جمله شیائومی و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - هواوی نیز به این طرح را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - دنبال کرده‌ان‌د.

با این وجود، به نظر می‌رسد - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - چنین تصمیمی برای گوشی‌های هوشمندی مانند نوکیا X20 مناسب نخواهد بود. این گوشی هوشمند از فناوری شارژ اختصاصی بهره نمی‌برد و از فناوری شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند که نیازی به شارژر منحصر به فرد ندارد.

با وجودی که نوکیا در رقابت با تولیدکنندگان چینی، بازار خود را از دست داده و در مقایسه با شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل طرفدار آنچنان زیادی ندارد، مطمئنا تصمیم جسورانه‌ای گرفته است. بنابراین حذف کردن شارژر از جعبه‌ گوشی‌های آینده، ممکن است برای HMD تفاوت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - زیادی نداشته باشد، اما این تصمیم در بازارهای - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر داراب استان فارس - حساس می‌تواند واکنش‌های شدیدی را به همراه داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone