🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15552.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

برخی توسعه‌‌دهندگان اپلیکیشن از گوگل، اپل و سیاست‌های آنها می‌ترسند

جلسه دادرسی که روز گذشته توسط کمیته قضایی سنای ناظر بر سیاست رقابت، قوانین ضد انحصار و حقوق مصرف کننده برگزار شد، نشان می‌دهد که برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن از قدرت و نفوذی که ...

جلسه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - دادرسی که - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - روز - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - گذشته توسط کمیته قضایی سنای ناظر بر سیاست رقابت، قوانین ضد انحصار و حقوق مصرف کننده برگزار شد، نشان می‌دهد که برخی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - از توسعه دهندگان اپلیکیشن از قدرت و نفوذی که اپل و گوگل روی کسب‌وکارها آن‌ها دارند، می‌ترسند.

در این جلسه نمایندگان اپل و گوگل به همراه برخی از توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها مانند Match Group که اپلیکیشن تیندر را دارند و اسپاتیفای که رقابت شدیدی با سرویس اپل - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - موزیک دارد، حضور داشتند. توسعه دهندگان به این موضوع اشاره کردند که تغییر یک قانون کوچک از سوی اپل یا گوگل به راحتی می‌تواند به تجارت آن‌ها صدمه شدیدی وارد کند. این شرکت‌ها همچنین از هزینه‌ بالای خریدهای درون برنامه‌‌ای که توسط گوگل و اپل دریافت می‌شود شکایت کردند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی

البته به نظر می‌رسد مشکل این شرکت‌ها تنها به ۳۰ - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - درصد کارمزدی که پرداخت می‌کنند، مربوط نمی‌شود، بلکه رویکردهای ضد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - رقابتی و انحصاری که توسط غول‌های بزرگ فناوری عموما در پیش گرفته می‌شود، عملا مشکل اصلی است. همین اتفاق سال گذشته با اپیک گیمز، توسعه دهنده بازی محبوب فورتنایت رخ داد. زمانی که شرکت توسعه دهنده بازی از اپل به خاطر دریافت هزینه درون - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر آشتیان استان مرکزی - برنامه‌ای بالا شکایت کرد، اپل بازی آن‌ها را از فروشگاه اپ استور حذف کرد.

همچنین برخی از مدیران شرکت‌های فناوری ادعا می‌کنند که اپل و گوگل آن‌ها را تهدید کرده‌اند. با این وجود «ویلسون وایت» مدیر ارشد سیاست‌های عمومی گوگل با اشاره به اینکه موفقیت‌های پلی استور به توسعه‌ دهندگان این اپلیکیشن‌ها وابسته است، این موضوع را رد کرد. اپل هم توسط رئیس حقوقی اسپاتیفای به رفتار تهدید آمیز متهم شد که طبق گفته او حداقل چهار بار اپل این شرکت را تهدید کرده است.

در نهایت، هر دو شرکت اپل و گوگل در پایان این جلسه عنوان کردند که برای تامین هزینه‌های موردنیاز و اطمینان از امنیت فروشگاه‌های اپ استور و پلی استور کماکان به کارمزد ۳۰ درصدی خود نیاز دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone