تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35220.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Hide Something؛ ورود به حریم خصوصی ممنوع

باورکردنی نیست ولی بعضی‌ افراد برای حریم خصوصی دیگران پشیزی ارزش و احترام قائل نیستند. معمولا به بهانه‌‌ای ساده‌ گوشی شما را قرض می‌گیرند اما سر که بچرخانید می‌بینید که در خصوصی‌ترین عکس‌ها و ویدیوهایتان ...

باورکردنی نیست ولی بعضی‌ افراد برای حریم خصوصی دیگران پشیزی ارزش و احترام قائل نیستند. معمولا به بهانه‌‌ای ساده‌ گوشی شما را قرض می‌گیرند اما سر که بچرخانید می‌بینید که در خصوصی‌ترین عکس‌ها و ویدیوهایتان مشغول سرک کشیدن هستند.

خوشبختانه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - راه‌های زیادی برای کوتاه کردن دست این افراد کنجکاو (که متأسفانه بیشتر وقت‌ها دوستان نزدیک و آشنایان هستند) از اطلاعات خصوصی وجود دارد. بعضی برندهای تلفن هوشمند امکان قفل‌گذاری و مخفی‌سازی فایل‌ها را به طور پیش‌فرض به شما می‌دهند، اما برای آن‌هایی که چنین قابلیتی ندارند اپلیکیشن اندرویدی Hide - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Something همین کار را انجام می‌دهد.

Hide Something ابزاری برای مخفی‌سازی عکس و ویدیوهای گالریست، آن‌هایی دوست دارید در موبایل‌تان داشته باشید اما از طرفی دلتان نمی‌خواهد هیچ شخص دیگری جز شما - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چشمش به آن‌ها بیفتد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

با ورود به اپلیکیشن، از شما درخواست می‌شود که یک رمز عبور تعیین کنید. این مجوز ورود می‌تواند یک پین چهار رقمی، یک پترن پیچیده و حتی اسکن با حسگر اثر انگشت باشد که نوعش را خودتان تعیین می‌کند. اما پس از این کار، اینجا متوجه تفاوتی در Hide Something نسبت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - به اپلیکیشن‌های مشابهش خواهید شد.

این برنامه مخفی‌‌ساز تصاویر برای تقسیم‌بندی فایل‌ها صرفا دو دسته کلی در نظر گرفته: تصاویر قابل دیدن یا آشکار و تصاویر مخفی؛ ساده‌ترین نوع طبقه‌بندی که می‌توانید تصورش را بکنید.

Hide Something قادر به مخفی کردن تصاویر گیف هم هست

کافیست عکس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - و ویدیوهای مد نظرتان را در اپلیکیشن مخفی کنید و به پوشه Invisible بفرستید تا به هیچ طریقی و از هیچ جای سیستم عامل قابل تماشا نباشند. خوشبختانه اپلیکیشن از هر عکس و ویدیوی قابل شناسایی در سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند و حتی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - قادر به مخفی کردن تصاویر گیف هم هست.

دو قابلیت دیگر هم در Hide Something هست که آن را به مخفی‌ساز متفاوتی تبدیل می‌کنند. مورد اول امکان تماشای تصاویر مخفی‌شده در مرورگرهای دسکتاپ است و دومی پشتیبان‌گیری سریع از محتوا با گوگل درایو.

البته فقط به بعضی از این قابلیت‌ها - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در نسخه رایگان اپ دسترسی دارید. به عنوان مثال، یکی از قابلیت‌های خوب Hide Something امکان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مخفی‌سازی مستقیم عکس‌ها از اپلیکیشن‌های شخص ثالث (مثل تلگرام و واتس‌اپ و ...) است که از طریق دکمه Share انجام می‌گیرد و متأسفانه جزو امکانات پولی برنامه به شمار می‌آید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

اما اگر نیمه پر لیوان را ببینیم، برای مخفی کردن عکس‌ و ویدیوها نیازی به پرداخت هزینه ندارید. حتی حالت Fake mode را هم می‌توانید به رایگان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تجربه کنید که یکی از خصوصیات جالب این اپلیکیشن محسوب می‌شود.

Fake mode برای مواقعی طراحی شده که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اگر شخصی جز شما به طور اتفاقی هم وارد Hide Something شد، به عکس‌های اصلی دسترسی نیافته و یک Vault تقلبی را ببیند. در این صورت بابت امنیت تصاویر و ویدیوها خیالتان جمع خواهد بود.

Fake mode یکی از خصوصیات جالب این اپلیکیشن است

البته در مقایسه با اپلیکیشن‌های مشابه نکته‌ پرسش برانگیزی در مورد امنیت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - Hide Something وجود دارد، آن هم اینکه اپلیکیشن از رمزگذاری فایل‌ها صحبتی به میان نمی‌آورد. معمولا در اپلیکیشن‌های این چنینی، داده‌های خصوصی رمزگذاری یا به اصطلاح انکریپت می‌شوند و این موضوع به طور واضح به کاربر اطلاع‌رسانی می‌شود. اما در مورد Hide Something ظاهرا این موضوع صادق نیست.

با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - دریافت نسخه رایگان اپلیکیشن اگر چه امکانات کافی بدست می‌آورید، اما - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در این حالت ناچار به تحمل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تبلیغات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هم هستید که یکی از ضعف‌های این برنامه محسوب می‌شود. اما به طور کلی نسخه رایگان Hide Something برای مخفی‌سازی‌های ساده می‌تواند اپلیکیشن خوب و کار راه‌اندازی باشد.

اما اگر به امکانات بیشتری احتیاج داشتید توصیه می‌کنیم که حتما نسخه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کامل اپلیکیشن را تهیه کنید. ضمنا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپلیکیشن‌های دیگری مثل Hide Photos هم هستند که امکانات مشابهی را ارائه می‌کنند که توصیه می‌کنیم نیم نگاهی هم به آن داشته باشید.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

Hide Something

سازنده: COLIFER LAB قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone