🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44915.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اسپیکر هوشمند Essential Home جدیدترین رقیب آمازون Echo

بازار اسپیکرهای هوشمند با حضور شرکت های بزرگی مانند گوگل و آمازون، شاهد ورود بازیگر جدیدی است که با شعار حفظ حریم خصوصی کاربران به میدان آمده. «Essential Home» که توسط شرکت جدید «اندی رابین» ...

بازار اسپیکرهای هوشمند با حضور شرکت های بزرگی مانند گوگل و آمازون، شاهد ورود بازیگر جدیدی است که با شعار حفظ حریم خصوصی کاربران به میدان آمده.

«Essential Home» که توسط شرکت جدید «اندی رابین» خالق اندروید معرفی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده، به راحتی با یک سؤال، ضربه کوچک یا حتی یک نگاه فعال خواهد شد. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از همین رو، شرکت اِسِنشال آن را «نوع جدیدی از محصول» خطاب می کند که البته با نگاهی ساده، ایده های به کار رفته در این اسپیکر هوشمند را می توان در بسیاری از محصولات موجود نیز مشاهده کرد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

به عنوان مثال می توانید با استفاده از اِسنشال هوم، موسیقی پخش کنید، سؤالات مربوط به اطلاعات عمومی بپرسید، تایمر تنظیم کرده و نور محیط را کنترل کنید. البته محصولات گوگل و آمازون نیز تمام این کارکردها را دارند ولی اسنشال قول داده محصولش همه امور را بهتر از رقبا انجام خواهد داد.

مهم ترین وجه تمایز اسنشال هوم با سایر رقبا، پردازش امور به صورت لوکال بوده و خبری از ارسال حجم عظیمی از اطلاعات به سرورهای ابری نیست. چنین قابلیتی امنیت حریم خصوصی کاربران را - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزایش - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داده و باعث - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود دستگاه مذکور در مواقع قطعی اینترنت نیز قادر به انجام فعالیت های خود باشد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اسنشال هوم به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جای انجام خودسرانه امور، به کاربر پیشنهاد داده و منتظر دستور وی می ماند

همچنین اسپیکر هوشمند شرکت اسنشال، به جای در اختیار گرفتن کنترل امور و اجرای تصمیمات، صرفاً پیشنهاداتی را مطرح می کند که کاربر می تواند بر حسب نیاز، آنها را پذیرفته یا رد کند. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به عنوان مثال اگر اسنشال هوم تشخیص دهید یک عدد لامپ بر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خلاف روند گذشته - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در ساعتی خاص روشن مانده است، به جای خاموش کردن آن، مالک را از وضعیت مطلع کرده و منتظر دستور می ماند.

هنوز  - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دقیقاً نمی دانیم که اسنشال هوم چگونه ابزاری است و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای اطلاع از مشخصات، قیمت و زمان عرضه باید تا رونمایی از آن - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صبر کنیم. البته تا اینجای کار مشخص شده که این محصول، یک رابط کاربری برای ابزار هوشمند خانگی است که به سیستم عامل «Ambient OS» مجهز شده اما معلوم نیست از چه اکوسیستم هایی پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهین نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone