تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16963.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تصویر راهپیمایی آرمسترانگ در ماه احتمالا ۶۰ هزار دلار در حراجی به فروش می‌رسد

حراجی کریستیز تصویر راهپیمایی نیل آرمسترانگ روی ماه و چند تصویر دیگر از مأموریت های ناسا را به حراج گذاشته که پیش‌بینی می‌شود به قیمت چند ده هزار دلار به فروش برسند. تصویر راهپیمایی نیل ...

حراجی کریستیز تصویر راهپیمایی نیل آرمسترانگ روی ماه و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - چند تصویر دیگر از مأموریت های ناسا را به حراج گذاشته که پیش‌بینی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌شود به قیمت چند ده هزار دلار به فروش برسند.

تصویر راهپیمایی نیل آرمسترانگ بر سطح ماه که پس از گفتن جمله معروف «جهشی بزرگ برای بشریت» گرفته شده، احتمالاً با قیمت بیش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - از ۶۰ هزار دلار در حراجی کریستیز به فروش خواهد رسید. این عکس به بزرگ‌ترین مجموعه خصوصی از تصاویر ناسا که تاکنون به حراج گذاشته شده تعلق دارد و توسط باز آلدرین دیگر فضانورد ناسا در خلال مأموریت تاریخی آپولو ۱۱ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در سال ۱۹۶۹ گرفته شده است.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل
تنها تصویر گرفته شده از نیل آرمسترانگ حین راهپیمایی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - روی ماه. این تصویر توسط باز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آلدرین گرفته شده است.

این مجموعه که Voyage to Another World: - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - The Victor Martin-Malburet Photograph Collection نام دارد، شامل بیش از ۲۴۰۰ تصویر از لحظات حساس و سرنوشت ساز مأموریت‌های ناسا است. در این مجموعه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تصاویر پروژه مرکوری (اولین پروژه ناسا برای - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ارسال انسان به فضا) بین سال‌های ۱۹۵۸ تا ۱۹۶۳ تا تصاویر مأموریت آپولو ۱۷ (آخرین فرود بر سطح ماه) در سال ۱۹۷۲ به چشم می‌خورد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل
«سلفی فضایی» که توسط باز آلدرین گرفته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شده است.

از دیگر تصاویر تاریخی این مجموعه که به حراج گذاشته شده‌اند، می‌توان به تصویر معروف - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - «طلوع زمین» مربوط به مأموریت آپولو ۸ اشاره کرد که پیش‌بینی شده با قیمت ۳۸ هزار دلار به فروش برسد. تصویر «تیله آبی» و اولین سلفی فضایی که توسط آلدرین گرفته شده نیز احتمالاً به ترتیب با قیمت ۳۱ تا ۱۰ هزار دلار به فروش خواهند رسید.

حراجی کریستیز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - می‌گوید بسیاری از تصاویر این مجموعه در موزه‌های مختلف سراسر دنیا از جمله موزه «قصر بزرگ» پاریس به مناسبت پنجاهمین سالگرد مأموریت آپولو ۱۱ به معرض - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نمایش گذاشته شده‌اند. این حراجی به خاطر شیوع ویروس کرونا به شکل اینترنتی برگزار خواهد شد و این یعنی افراد مختلف از سراسر دنیا می‌توانند در آن شرکت کنند. این حراجی از هم اکنون شروع شده - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و تا ۴ روز دیگر (۱۹ نوامبر) ادامه خواهد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مشکین شهر استان اردبیل - داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone