تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43526.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه آیفون 8 با حدود یک ماه تاخیر

در حالی که در روزهای اخیر شنیده شد شاید اپل به علت کمبود وقت نتواند برخی ویژگی های کلیدی جدید را در قالب آیفون 8 به مشتریانش ارائه دهد، حالا منابعی در زنجیره تامین قطعات ...

در حالی که در روزهای اخیر شنیده شد شاید اپل به علت کمبود وقت نتواند برخی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ویژگی های کلیدی جدید را در قالب آیفون 8 به مشتریانش ارائه دهد، حالا منابعی در زنجیره تامین قطعات محصولات این شرکت مدعی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده اند که شاید عرضه جدیدترین موبایل هوشمند اپل با تاخیری ۳ تا ۴ هفته ای نسبت به روال پیشین آغاز شود.

ظاهراً بر خلاف تصور قبل مشکلات به وجود آمده تنها در حوزه نرم افزاری نیستند و شرکای سخت افزاری نیز در تولید برخی قطعات و مونتاژ آیفون های جدید دچار معضلات فنی شده اند.

ظاهراً - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مشکلات تولید آیفون 8 تنها به نرم افزار محدود نمی شود

بر اساس تحلیلی که توسط - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کارشناسان «Bank of America» ارائه شده، سنسور جدید تاچ آیدی و سامانه تشخیص چهره سه بعدی منشاء اصلی مشکلات مورد اشاره هستند.

همین تاخیر ۳ تا ۴ هفته ای سبب شده که این تحلیلگران Bank of America پیش بینی خود از فروش آیفون 8 را در خلال ماه های سپتامبر و دسامبر به ترتیب ۱۱ و ۶ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میلیون دستگاه کاهش دهند. این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مسئله می تواند در ارزش نهایی سهام اپل در انتهای سال جاری میلادی تاثیری مستقیم و البته ناخوشایند بر جای بگذارد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقیدر فهرست مشکلات ذکر شده اپل در مسیر تولید آیفون 8 موارد دیگری نیز مشاهده می شود. از جمله کمبود تیراژ تولید نمایشگرهای OLED و نرخ اتلاف بالای آن ها و همچنین ایرادات فنی در مسیر تولید انبوه شارژهای بی سیم جدید.

برخی کارشناسان با توجه به این اخبار نتیجه گرفته اند که شاید اپل آیفون های جدیدش را با همه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت های تازه روانه بازار کند، اما در ابتدای امر استفاده از برخی از آنها را غیرفعال نموده و به تدریج با ارائه آپدیت های بعدی و رفع اشکالات نرم افزاری این قابلیت ها را در دسترس قرار بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone