🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33241.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر جدید و ویدیو‌های فاش شده از زوایای مختلف OnePlus 6T [تماشا کنید]

تلفن هوشمند OnePlus 6T قرار بود ماه آینده رونمایی شود. اما امروز تصاویری جدید و همچنین یک ویدیو از OnePlus 6T فاش شد که از زوایای مختلف طراحی این تلفن همراه را به نمایش می‌گذارد. ...

تلفن - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - هوشمند OnePlus 6T قرار بود ماه آینده رونمایی شود. اما امروز تصاویری جدید و همچنین یک ویدیو از OnePlus 6T فاش شد که از زوایای مختلف طراحی این تلفن همراه را به نمایش می‌گذارد.

طراحی تلفن OnePlus 6T تفاوت چشمگیری با طراحی OnePlus 6 ندارد. به جز یک تغییر بزرگ که آن هم مربوط به حاشیه‌ی قطره‌ای بالای صفحه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - است. البته یک تفاوت بزرگ دیگر اندازه‌ی OnePlus 6T است که ۶.۴ اینچی است و به گوریلا گلس ۶ مجهز شده. این موضوع به این معنیست که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌توان نسبت ابعاد تصویر به بدنه‌‌ی بیشتری را از این تلفن هوشمند انتظار داشته باشیم.

تفاوت عمده‌ی دیگر اینجاست که تلفن همراه 6T احتمالا اولین تلفن همراه ضد آب OnePlus خواهد بود. کارل پی رئیس اصلی شرکت چینی OnePlus پیش تر تایید کرده بود که 6T از جک هدفون بهره‌مند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - نخواهد بود. بنابراین دلیلی برای ضد آب نکردن این گوشی وجود نداشت.

در این بین البته شایعاتی وجود داشت که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - 6T قرار است از دوربین سه گانه استفاده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - کند. اما همانطور که در ویدیو‌ی فاش شده مشخص است، این تلفن همراه از دو لنز در پنل پشتی خود بهره خواهد برد. یکی از دلایل بدون شک جلوگیری از بالا رفتن قیمت این گوشیست چرا که استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش احتمالا به اندازه‌ی کافی قیمت این تلفن همراه را بالا برده باشد.

این تلفن هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده می‌کند و در انواع مختلف دارای رم های ۶ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - یا ۸ گیگابایتی با ۶۴، ۱۲۸ و شاید حتی ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - دخلی باشد. همچنین احتمالا از دوربین ها‌ی ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی بهره‌ ببرد. سیستم عامل - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - مورد استفاده در این تلفن همراه اندروید ۹ P خواهد بود.

OnePlus هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که می‌خواهد از 6T کجا و چه زمانی رونمایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آشتیان استان مرکزی - کند. با توجه به شایعات می‌توان انتظار داشت این شرکت چینی در یکی دو هفته‌ی آینده به معرفی 6T بپردازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone