🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33242.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین ویدیو از نسخه آزمایشی موبایل تاشو لنوو [تماشا کنید]

در صورتی که هنوز به خاطر اسمارت فون های تاشو هیجان زده نیستید، ویدیویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده احتمالاً نظرتان را عوض کند. در این ویدیو شاهد دیوایس پروتوتایپی متعلق به لنوو ...

در صورتی که هنوز به خاطر اسمارت فون های تاشو هیجان زده نیستید، ویدیویی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده احتمالاً نظرتان را عوض کند. در این ویدیو شاهد دیوایس پروتوتایپی متعلق به لنوو هستیم که کاملاً کاربردی بوده و قادر به هرکاری است که از موبایل های هوشمند معمولی انتظار دارید.

موبایل تاشو لنوو بسیار بلندقامت است که البته به خاطر قابلیت تا شدن آن از وسط، مشکل ساز نخواهد بود. ضمناً باید اضافه کرد که دستگاه به شکلی کاملاً تخت تا نمی شود و لولاهای تعبیه شده در آن، تا حد زیادی یادآور دیوایس سرفیس بوک 2 مایکروسافت هستند.

به نقطه مشکی رنگ روی نمایشگر، در جایی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان - که لولاها قرار گرفته اند دقت کنید. این نقطه صرفاً در بخش سمت راستی دیده می شود و به همین خاطر احتمالاً به جای یک محدودیت تکنولوژیکال، با مشکلی صرف در مدل پروتوتایپ روبرو هستیم. علاوه بر این حاشیه پایینی نمایشگر بیشتر از چیزی است که اخیراً به آن عادت کرده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان - ایم؛ اما باز هم این موبایل بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسد و باید امیدوار بود که تکنولوژی های آن تا زمان عرضه عمومی بیش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان - از پیش بهبود یابند.

مدت ها پیش و در ماه ژوئن 2016 بود که کمپانی چینی لنوو طرح مفهومی نخستین دیوایس تاشو را به نمایش در آورد و یک سال بعد نیز نمایشی از یک مدل بهبودیافته تر داشت. اما از آن زمان این کمپانی کاملاً - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان - سکوت پیشه کرده و صحبتی درباره موبایل تاشو خود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر آستارا استان گیلان - به میان نیاورده. اما جالب است که با انتشار این ویدیو در شبکه اجتماعی Weibo، لنوو از کاربران خواسته منتظر اخبار بیشتر طی ماه آتی میلادی باشند. در این صورت آیا امکان دارد که لنوو تا قبل از پایان سال 2018، نخستین موبایل تاشو جهان را معرفی کند؟ فقط گذر زمان است که به این پرسش پاسخ می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone