🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32107.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

پرچمدار شیائومی می 9 با دوربین اصلی سه گانه معرفی شد

شیائومی می 9 رسما طی رویدادی در چین رونمایی شد. این گوشی که از تازه ترین چیپست کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می گیرد، تا ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی میکند. لی جون مدیرعامل ...

شیائومی می 9 رسما طی رویدادی در چین رونمایی شد. این گوشی که از تازه ترین چیپست کوالکام به نام اسنپدراگون ۸۵۵ بهره می گیرد، تا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - ۸ گیگابایت رم را پشتیبانی میکند.

لی جون مدیرعامل شرکت سازنده در جریان مراسم رونمایی از گوشی شیائومی می 9 از اضافه شدن مدی به نام - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - گیم توربو به این موبایل خبر داد که عملکرد کلی آن را در حین اجرای بازی ها بهبود داده و نمایشگر آن را بهینه سازی می کند.

درست همانطور که - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - قبلا در خبرها دیده بودید گوشی شیائومی می 9 به دوربین سه گانه اصلی مجهز شده که از ترکیب - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - لنزهای زیر تشکیل می شود:

  • ۱۲ مگاپیکسلی تله - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - فوتو
  • ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید با زاویه ۱۱۷ درجه و قابلیت عکاسی ۴ سانتی متری ماکرو
  • در نهایت ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/1.75 و فوکوس لیزری

اما این دوربین سه گانه قابلیت هایی هم در زمینه هوش مصنوعی دارد که از آن جمله میتوان به تصحیح تصاویر چهره ها در عکس های خیلی واید اشاره نمود.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

گوشی شیائومی می 9 مد دیگری به اسم ماه (Moon Mode) دارد که میتواند عکس هایی شفاف و مملو - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - از جزئیات را از ماه و دیگر اجرام دور و روشن بگیرد و تصاویری که شیائومی در جریان مراسم رونمایی از این قابلیت نشان داد دست کم چنین چیزی را نشان می دادند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

گوشی شیائومی می 9 دارای یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و نمایشگر امولد ۶.۳۹ اینچی با رزلوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نمایشگر به بدنه ۹۰.۷ درصدی است. لازم است اشاره کنیم که بخش پشتی بدنه این موبایل کاملا خمیده است و از این لحاظ بسیار شبیه به گوشی های وان پلاس دیده می شود.

به غیر از دوربین اصلی سه گانه، گوشی شیائومی می 9 یک دوربین جلویی با رزلوشن اچ دی هم دارد و خود دستگاه نیز از استاندارد NFC و اینفرارد پشتیبانی می کند و میتوان آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - به عنوان کنترل تلویزیون و سیستم تهویه منزل استفاده - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - نمود.

باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی ظرف تنها ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ می شود؛ در واقع از آنجایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - که قابلیت شارژ بیسیم ۲۰ واتی این موبایل سریع تر از تکنولوژی های ۱۵ واتی گوشی های سامسونگ و هواوی عمل می کند شارژ کامل آن تنها نیم ساعت بیشتر طول خواهد کشید. شیائومی برای استفاده هرچه بهتر از قابلیت شارژ سریع این گوشی یک شارژر بیسیم ۱۵ دلاری و پاوربانک ۱۰ هزار میلی آمپر ساعتی ۲۲ دلاری هم برای آن در نظر گرفته که علاقمندان میتوانند با پرداخت مبلغ اضافه داشته باشند.

شیائومی می 9 آخرین گوشی پرچمدار در بازه قیمتی زیر ۴۵۰ دلار خوانده شده

اما در کنار گوشی شیائومی می 9 یک نسخه شفاف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - محدود از آن نیز معرفی شد که دوربینی اندک متفاوت با نسخه اصلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - دارد و یک لنز اضافه هم با گشودگی دهانه لنز f/1.47 برایش در نظر گرفته شده است. مهم تر از همه اما اینکه گوشی مورد بحث دوبرابر میزان ذکر شده برای نسخه اصلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - رم دارد یعنی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - ۱۲ گیگابایت.

نسخه معمولی این گوشی با رم ۶ یا - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - ۸ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۴۴۶ دلار خواهد داشت و آنطور که لی جون گفته این محصول احتمالا آخرین گوشی پرچمدار دنیا در بازه قیمتی زیر ۴۵۰ دلار خواهد بود. اما نسخه شفاف - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - این گوشی با رم های ۸ و ۱۲ و حافظه های داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به ترتیب ۴۹۰ و ۵۹۵ دلار قیمت دارند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone