🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات مایکروویو به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32122.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی: به‌جای تولید موبایل تاشو باید به فکر نجات برندمان باشیم

اوضاع مالی ال جی موبایل به قدری نابه‌سامان است که در آستانه MWC 2019 از تصمیم خود برای معرفی موبایل تاشو در کنار محصولات دیگر صرف نظر کرده است. این کمپانی که در رویداد CES ...

اوضاع مالی ال جی موبایل به قدری نابه‌سامان است که در آستانه MWC 2019 از تصمیم خود برای معرفی موبایل تاشو در کنار محصولات دیگر صرف نظر کرده است.

این کمپانی که در رویداد CES 2019 با معرفی تلویزیون رول شونده توجهات زیادی را به خود جلب کرد، حالا مدعی شده که هنوز زمان مناسب برای ارائه موبایل تاشو فرا نرسیده است. «برایان کوون»، رییس بخش موبایل و تلویزیون ال جی در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته است:

فناوری پیشرفته تلویزیون رول شونده یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - گام از موبایل تاشو جلوتر است اما پس از بررسی های دقیق از تولید موبایل تاشو منصرف شدیم.

تعداد خریداران پیش بینی شده برای گوشی هوشمند تاشو حدود - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - یک میلیون نفر است اما مساله اصلی ما در بازار گوشی‌های هوشمند باز پس گیری جایگاه قبلی است. بنابرین عرضه این دستگاه برای ال جی هنوز بسیار زود است، هرچند - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - از نظر فناوری کاملا آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان هستیم.

از این مصاحبه نمی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - توان به درستی دریافت که آیا ال جی اساسا موبایل - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - تاشو - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - را توسعه نداده یا به خاطر تقاضای اندک آن را عرضه نمی کند، هرچند بخش دوم محتمل تر به نظر می رسد.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران کمپانی های سامسونگ، هواوی و شیائومی خود را برای معرفی موبایل تاشو در روزهای آینده آماده می کنند و این در حالی است که اجماع کاملی بر سر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - فرم فاکتور آن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - هنوز حاصل نشده، تا جایی که TCL پنج طرح مختلف را برای توسعه این محصول در دست دارد.

آقای کوون از سه ماه قبل سکان هدایت بخش موبایل ال جی را به دست گرفته و ظاهرا با کنار گذاشتن رویاپردازی های طراحان، هدف اصلی را رسیدن به ساحل آرامش قرار داده چرا که در غیر این صورت سرنوشت تلخی همچون نوکیا و HTC در انتظار آنها خواهد بود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر قائمشهر استان مازندران - تلویزیون رول شونده ال جی سری R

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر به‌آفرین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام، من مایکروفر ویرپول JT 479 IX رو دارم و مشکل داره. صدای عجیبی میده و فرآیند گرم کردنش هم خیلی خرابه. به نظرتون این مشکل چیه و میشه تعمیرش کرد؟

والا این مشکل همیشه تو مایکروفر ها پیش میاد که سراسر صدای فلزی میده. شاید اگه قیمتش رو بگید بهتر بتونم کمکتون کنم.

قیمتش حدوداً ۷۰۰ هزار تومنه.

خب، فکر کنم مشکل اینجاست که ممکنه موتور گرمایشی داغ شده باشه و به همین دلیل هم صدای عجیبی میده و هم فرآیند گرم کردنش خراب شده. برای تعمیرش بهترین کار اینه که به یک مرکز خدماتی مایکروفر برید و کارشناسی بشه. در شهر قائمشهر میشه به مرکز خدمات آداک مراجعه کرد. آدرسش تو شهر قائمشهر، منطقه سیاهکلا، خیابان اصلی، بعد از میدان امام، پلاک ۴۵۸ هست



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone