🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32115.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

سازمان امنیتی بریتانیا: ریسک استفاده از تجهیزات 5G هواوی قابل کنترل است

به گزارش سازمان‌های امنیتی بریتانیایی، می‌توان با راهکار‌هایی ریسک امنیتی تجهیزات 5G هواوی را کاهش داد و آن را کنترل نمود. منبع آگاهی از مرکز امنیت ملی سایبری بریتانیا یا NCSC مدعی شده که راهکاری‌های ...

به گزارش سازمان‌های امنیتی بریتانیایی، می‌توان با راهکار‌هایی ریسک امنیتی تجهیزات 5G هواوی را کاهش داد و آن را کنترل نمود.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان

منبع آگاهی از مرکز امنیت ملی سایبری بریتانیا یا - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - NCSC مدعی شده که راهکاری‌های امنیتی بی شماری وجود دارند که می توان - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - به کمک آنها خطرات امنیتی استفاده از تجهیزات 5G را کاهش داد و بدون هیچ مشکلی از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - آنها استفاده کرد.

چندی پیش  دادگستری آمریکا هواوی را به سرقت، کلاهبرداری و نقض تحریم‌‌های ایران - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - متهم کرد و پس از آن این کشور استفاده از  از تجهیزات مخابراتی 5G - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - چین را ممنوع نمود. این مسئله به جایی رسید که دولت آمریکا قصد دارد قوانین تحریم استفاده از تجیهزات مخابراتی این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - شرکت یا هر کمپانی چینی را تصویب نماید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان

کمیسیون اروپا نیز در حال تدوین لایحه ای برای تحریم تجهیزات شبکه هواوی در زیرساخت های ارتباطی 5G این اتحادیه است. این در حالی است که بسیاری از اپراتور‌های موبایلی اروپا نیز به جمع تحریم کنندگان پیوسته‌اند. به همین دلیل است که مدیر عامل هواوی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - مدعی شده روزهای سختی برای این کمپانی در راه است.

حال یافته‌های NCSC مبنی بر کم خطر بودن تجهیزات 5G هواوی ، می‌تواند نظر منفی بسیاری از کشور‌ها تغییر دهد. البته در حال حاضر دو اپراتور شبکه موبایلی مطرح بریتانیا یعنی EE و Vodafone مدعی شده‌اند که از تجهیزات هواوی برای توسعه نسل پنجم شبکه‌ی ارتباطی خود استفاده نخواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان
سهم شرکت‌های مختلف از بازار جهانی تجهیزات مخابراتی در سال ۲۰۱۷

با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - این وجود دو اپراتور دیگر بریتانیا یعنی O2 و Three - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - مشکلی با هواوی ندارند و هنوز قصد دارند از تجهیزات این شرکت برای توسعه شبکه 5G خود بهره ببرند.

یافته‌های جدید می‌تواند خبر خوشی برای هواوی تلقی شود و بار دیگر شرکت‌های چینی را در رقابت برای بازار 5G جهان از دیگر کشور‌ها - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - جلو بیندازد. باید دید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - دولت‌های کشور‌های کانادا، نیوزیلند و استرالیا که علاقه‌ای به استفاده از تجهیزات 5G هواوی نشان نمی دهند، بر اساس این یافته بار دیگر سراغ کمپانی‌های چینی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سقز استان کردستان - خواهند رفت یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone