🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  5. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32120.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

قیمت گلکسی اس ۱۰ پلاس با رم ۱۲ گیگابایتی مشخص شد

پس از انتشار ویژگی های سخت افزاری کامل پرچمدارهای آتی سامسونگ عنوان قدرتمندترین نسخه روی کاغذ به گلکسی اس ۱۰ پلاس با رم حیرت انگیز ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی می رسد، اما ...

پس از انتشار ویژگی های سخت افزاری کامل پرچمدارهای آتی سامسونگ عنوان قدرتمندترین نسخه روی کاغذ به گلکسی اس ۱۰ پلاس با رم حیرت انگیز ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی یک ترابایتی می رسد، اما - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - این کهکشانی در عمل چه حرفی برای گفتن دارد؟ برای پاسخ به این - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - سوال کافی است به بنچمارک های - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - جدید منتسب به آن در پایگاه های سرشناس رجوع کنیم.

در هردو پایگاه گیک بنچ و انتوتو این دستگاه با شماره مدل SM-G975F ثبت شده - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - که نشانگر بین المللی بودن نسخه آن است. این گوشی در بخش تک هسته ای گیک بنچ موفق به کسب امتیاز ۴۴۵۰ شده که نسبت به اس ۹ پلاس ۲۰ درصد بیشتر است. در بخش چند هسته ای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - نیز شاهد ثبت امتیاز ۹۷۵۳ هستیم که تنها پرچمدارهای مجهز به کایرین ۹۸۰ آن هم در مود بنچمارک قادر به کسب آن هستند. نکته عجیب این جاست که نسخه ۶ گیگابایتی اس ۱۰ پلاس - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - دو هفته قبل امتیاز ۱۰۴۴۴ را از خود به جا گذاشته بود.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان

در سایت انتوتو که تست های ن شامل پردازنده، پردازشگر گرافیکی، رم و رابط کاربری می شود امتیاز گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر ۳۲۶۱۸۵ قید شده که هنوز هم به پای رکورد ۳۵۸۰۹۱ آیفون ۱۰ نمی رسد اما پرچمدارهای اندرویدی در برابر آن حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

با این حال در اختیار داشتن - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - حاکم دنیای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - اندروید بیش از آنچه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - که فکر می کردیم برایتان آب می خورد. «ایوان بلس»، از افشاگران به نام در توییتر فهرستی از قیمت نسخه های مختلف این پرچمدار را در واحد یوان منتشر کرده است. بر این اساس قوی ترین نسخه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی حدود ۱۴۷۷ دلار قیمت خواهد داشت.تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان

نباید - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - فراموش کرد که نرخ گوشی ها در چین معمولا کمتر از میانگین جهانی است و بنابرین باید خود را برای بهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - بالای ۱۵۰۰ دلار آماده کنیم. مدل با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر قزوین استان زنجان - ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۱۳۳۰ دلار قیمت گذاری شده است.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به گلکسی اس ۱۰ پلاس پیش از رونمایی رسمی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone