🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  5. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43739.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بستن اپلیکیشن ها در iOS کمکی به افزایش طول عمر باتری دستگاه نخواهد کرد

یکی از رایج ترین تصورات در مورد سیستم عامل موبایل اپل و قابلیت مالتی تسکینگ آن، افزایش طول عمر باتری با بستن نرم افزار هاییست که در لحظه مورد استفاده قرار نمی گیرند؛ اما بنا ...

یکی از رایج ترین تصورات در مورد سیستم عامل موبایل اپل و قابلیت مالتی تسکینگ آن، افزایش طول عمر باتری با بستن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نرم افزار هاییست که در لحظه مورد استفاده قرار نمی گیرند؛ اما بنا بر گفته های متخصصین حوزه، چنین تصوری اشتباه بوده و حتی ممکن است نتیجه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - معکوس داشته باشد.

کمپانی اپل نیز چنین مسئله ای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را رد کرده و مقامات شرکت در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پاسخ به سؤال کاربران گفته اند که بستن اپلیکیشن ها با سوایپ کردن از روی صفحه، به بهبود عملکرد باتری آیفون کمکی نخواهد کرد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

به عنوان مثال سال گذشته یکی از کاربران آیفون در ایمیلی از تیم کوک پرسید: «آیا شما مدام اپلیکیشن های iOS را می بندید و آیا چنین کاری برای افزایش عمر باتری لازم است؟» جالب اینکه «کریگ فدریگی» معاون ارشد بخش مهندسی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نرم افزار اپل به ایمیل مذکور - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پاسخ داد و گفت: «نه و نه :-)»

اکثر کاربران iOS همواره صفحه مولتی تسکینگ دستگاه خود را تخلیه می کنند

البته بستن اپلیکیشن ها برای افزایش عمر باتری مدت زیادی است که به عنوان یکی از حقایق سیستم عامل iOS مطرح شده و حتی توسط نشریات مختلفی به کاربران توصیه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می شود. این امر موجب به وجود آمدن یک عادت همگانی در میان کاربران iOS شده و اکثر صاحبان آیفون و آیپد تا تخلیه کامل صفحه مالتی تسکینگ، به سوایپ کردن ادامه می دهند.

«کایل ریچر» یکی از تکنسین های سابق - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپل و مدیر عامل کنونی «MartianCraft» شرح کاملی درباره موضوع مورد بحث نوشته و حتی ادعا می کند بستن اپلیکیشن ها برای باتری موبایل ضرر دارد:

بسیاری از مردم معتقدند بستن نرم افزارها در بدترین حالت حداقل ضرری نخواهد داشت؛ اما باید گفت که اتفاقاً فرآیند بستن اپلیکیشن ها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مقدار قابل توجهی از انرژی باتری را به خود اختصاص خواهد داد.

در برخی مواقع سیستم عامل به بعضی از نرم افزارها نیاز دارد ولی به دلیل بسته شدن توسط کاربر، باید با صرف انرژی دوباره آنها را در پس زمینه راه اندازی کند.

باید در نظر داشت که تلفن های هوشمند جدید مقدار قابل توجهی حافظه در اختیار داشته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - و می توانند اپلیکیشن ها را برای مدت زمان بسیار طولانی و با صرف انرژی اندک، باز نگه دارند.

عمر باتری خصوصاً با بستن نرم افزارهای پر استفاده بیشتر کاهش می یابد و بستن و باز کردن مداوم این اپلیکیشن ها تاثیر به سزایی در تخلیه انرژی دستگاه خواهد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - داشت.

مسلماً آقای فدریگی به اندازه کایل ریچر درباره مضرات بستن مداوم نرم افزارهای iOS وارد جزئیات نشد اما در مجموع با استناد به گفته های این افراد، می توان با قاطعیت گفت که بستن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن ها به صورت دستی در آیفون، نه تنها کمکی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به افزایش طول عمر باتری نخواهد کرد بلکه می تواند موجب کاهش آن نیز بشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone