🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43736.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فروش تسلیحات جاسازی شده درون پرینترهای قدیمی؛ تجارت تازه اهالی دارک وب

اخیرا پژوهشی انجام شده که نشان می دهد مجرمان و تروریست ها چگونه از قدرت دارک وب برای خرید سلاح استفاده می کنند. این تحقیق که توسط سازمان اروپایی Rand با همکاری دانشگاه منچستر انجام ...

اخیرا پژوهشی انجام شده که نشان می دهد مجرمان و تروریست ها چگونه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از قدرت دارک وب برای خرید سلاح استفاده می کنند.

این تحقیق که توسط سازمان اروپایی Rand با همکاری دانشگاه منچستر انجام شده، حکایت از آن دارد که هم اکنون 52 فروشنده مختلف مشغول داد و ستد انواع تسلیحات، مهمات، مواد منفجره و قطعات مربوط به سلاح در دارک وب هستند.

این اجناس غیرقانونی ظاهرا به قطعات کوچک تر تبدیل و در قالب بسته های مختلفی که درون پرینترهای قدیمی کار گذاشته می شوند، به مشتریان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تحویل داده می شوند. گفتنی است این تحقیق در ماه سپتامبر سال گذشته و روی دوازده مارکت مختلف انجام گرفته است.

در اینجا باید اشاره کنیم که مردم با فروش کالاهای خود در دارک وب (بخشی از اینترنت که مستلزم در اختیار داشتن نرم افزاری ویژه برای دسترسی است) امکان می یابند تا همچنان در این فضا ناشناس باشند و همین ویژگی باعث شده که این فضا برای مجرمان و تروریست هایی که به دنبال دسترسی به تسلیحات هستند، بسیار جذاب جلوه کند.

ماهانه تسلیحاتی به ارزش 80 هزار دلار در دارک وب داد و ستد می شوند

طبق یافته پژوهشگران، - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ماهانه 136 سلاح گرم و آیتم های مربوط به آنها در دارک وب به فروش می روند که مجموعا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ارزشی برابر با 80 هزار دلار دارند.

البته با در نظر داشتن آنچه گفته شد روشن است که فروش تسلیحات در این فضا آنقدری نیست که مورد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهره برداری گروه های تروریستی عظیم قرار بگیرند، با این - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - همه، به خاطر ماهیت خاص دارک وب پتانسیل ها برای آنهایی که به تنهایی کار می کنند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می تواند افزایش پیدا کند. باید اضافه کنیم این یافته ها زمانی منتشر می شوند که دارک وب درست در مرکز توجه قرار گرفته.

چندی قبل بود که دو مارکت حاضر در این فضا، به نام های آلفابی و هنسا، از سوی نهادهای مجری قانون بین المللی از جمله اف بی آی تعطیل شدند. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مواد مخدر، تسلیحات، بدافزار و دیتای سرقتی هم اقلامی را تشکیل می دهند که به صورت غیرقانونی در این فضا فروخته می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone