🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43735.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: سرورهای تلگرام به ایران می آیند [به‌روز رسانی: نه تایید و نه تکذیب]

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه نشست خبری نمایشگاه الکامپ، خبر انتقال سرورهای تلگرام به ایران را تایید کرد؛ خبری که مدت‌هاست شایعه آن از گوشه و کنار شنیده می ...

نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امروز در حاشیه نشست خبری نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - الکامپ، خبر انتقال سرورهای تلگرام به ایران را تایید کرد؛ خبری که مدت‌هاست شایعه آن از گوشه و کنار شنیده می شود.

بر اساس گفته معاون وزیر ارتباطات، تلگرام انتقال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سرور به ایران را پذیرفته و با مصوبه شورای عالی فضای مجازی، شبکه‌های بین المللی که می‌خواهند در ایران کار کنند، باید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - سرور خود را به داخل کشورمان بیاورند و برای این کار به آنها مهلت داده می شود.

جهانگرد بار دیگر خاطر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نشان کرد که تا کنون اجازه مبادله پول روی بستر تلگرام داده نشده و پس از انتقال سرورها به داخل ایران هم این اتفاق رخ نخواهد داد.

او همچنین خبری که چند روز پیش از سوی «سعادت»، رییس سازمان نظام صنفی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - رایانه ای کشور مطرح شده بود را تایید کرد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - و گفت که در سال ۹۷، نمایشگاه های تلکام و الکامپ به شکل همزمان و در همین زمان الکامپ برگزار خواهند شد.

از حدود دو سال پیش بحث انتقال سرورهای تلگرام به داخل ایران مطرح - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - است و در این میان بارها پلیس فتا به این پیام رسان مهلت داده است تا سرورهای خود را به داخل ایران - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیاورد. بر اساس آماری که سال گذشته منتشر شد، ۱۲ درصد از ترافیک اینترنت ایران به پیام رسان تلگرام اختصاص دارد.

به نظر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می رسد که بحث وجود سرورها در کشورهای مختلف ارتباط چندانی با امنیت داده های کاربران ندارد. حدود یک سال پیش، «فریدون قاسم زاده»، مدیرعامل شرکت افرانت گفته بود: «سرورهای توزیع شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یکی از استانداردهای معمول دنیاست و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - اگر محدودیت‌های تحریم نبود شرکت‌هایی مثل گوگل از سال‌ها پیش سرورهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را در ایران مستقر کرده بودند.»

در حال حاضر باید دید که آیا «پاول دروف»، مدیرعامل تلگرام خبر انتقال سرورها را تایید می‌کند یا خیر. شما را در جریان اخبار تکمیلی این موضوع - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قرار خواهیم داد.


به روز رسانی: 

به گزارش خبرگزاری فارس، نصرالله جهانگرد که پیشتر خبر فوق را تایید کرده و گفته بود تلگرام انتقال سرورها به داخل ایران را پذیرفته، در بین خبرنگاران صحبت های خود را اصلاح کرده و گفته است: «سرویس پرو وایدهای خارجی باید به داخل ایران بیایند. بر این اساس ما نیز در حال مذاکره هستیم با تلگرام و با همه. هنوز نمی‌دانم پذیرفته یا نپذیرفته.»

معاون وزیر ارتباطات با این حال خبر داد که این مذاکره میان ایران و تلگرام در جریان است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone