🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  4. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43741.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

محمود واعظی: طرح رجیستری موبایل از 3 ماه دیگر آغاز می شود

الکامپ بیست و سوم هم اکنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است و محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز از بازدیدکنندگان هر روزه آن است. یکی از خبرهای مهمی که ...

الکامپ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیست و سوم هم اکنون در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تهران - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در حال برگزاری است و محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز از بازدیدکنندگان هر روزه آن است.

یکی از خبرهای مهمی که امروز واعظی در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حاشیه این نمایشگاه به سمع و نظر مخاطبانش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رساند، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به طرح رجیستری مربوط می شد که طبق گفته وزیر، کارهای فنی آن به خوبی در حال انجام هستند.

او در این رابطه گفت:

وزارت ارتباطات توافقات لازم را با وزارت صنعت، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معدن و تجارت انجام داده و منابع - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مالی لازم برای این منظور را تهیه کرده است.

وی در خصوص علت تاخیر در اجرای طرح رجیستری گفت:

در ابتدا بنا بود که وزارت ارتباطات مسئول برخی فعالیت های فنی باشد و وزارتخانه صنعت، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - معدن و تجارت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تامین منابع مالی برای اجرای طرح را بر عهده بگیرد و از آنجایی که وزارتخانه مذکور پیش بینی های لازم برای تامین مالی طرح را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - انجام نداده بود و ما نیز امکان فراهم کردنش را نداشتیم این طرح به تاخیر افتاد.

وزیر ارتباطات در پایان خاطر نشان کرد که طرح رجیستری در تاریخ 28 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خرداد به توافق نهایی با پیمانکار رسیده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و اجرای آن از همان تاریخ آغاز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده و طبق برآوردهای صورت گرفته بهره برداری از آن چهار ماه زمان می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone