🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19247.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی زد فلیپ ۳ احتمالا یک میانرده خواهد بود

گزارشی جدید نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ ۳ به منظور کاهش قیمت احتمالاً با سخت افزار میان‌رده به بازار عرضه خواهد شد. وب سایت Galaxy Club به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ...

گزارشی جدید نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ ۳ به منظور کاهش قیمت احتمالاً با سخت افزار میان‌رده به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - بازار عرضه خواهد شد.

وب سایت Galaxy Club به اطلاعاتی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد گلکسی Z فلیپ ۳ احتمالاً از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند. شماره مدل - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - این گوشی SM-F720F است که به گفته این سایت نشان دهنده نسخه بین المللی موبایل و عدم - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - پشتیبانی از شبکه 5G است، - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - چرا که در انتهای شماره مدل تمام گوشی‌های سامسونگ که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند حرف B قرار گرفته است.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، سامسونگ احتمالاً از چهار موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد، بنابراین ممکن است سازنده کره‌ای علاوه بر معرفی نسخه پرچمدار - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - Z فلیپ ۳ با - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - پشتیبانی از شبکه 5G، نسخه دیگر این موبایل را بدون پشتیبانی از این شبکه و با قیمت کمتر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - روانه بازار کند. این استراتژی با توجه به سابقه سامسونگ چندان دور از ذهن نیست. برای مثال می‌توان به گلکسی Z فلیپ و Z فلیپ 5G اشاره کرد که در حال - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - حاضر در صورت ارائه گوشی قدیمی سالم به ترتیب با قیمت ۷۰۰ و ۸۵۰ دلار از سازنده کره‌ای قابل خرید هستند.

آنطور که در ادامه گزارش آمده سامسونگ ممکن است گلکسی Z فلیپ ۳ را به چیپست پرچمدار اما قدیمی کوالکام اسنپدراگون - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - ۸۶۵ یا اگزینوس ۹۹۰ و مودم 4G مجهز کند. این موبایل تاشو در صورت مجهز - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - شدن به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - این چیپست از لحاظ قدرت پردازشی کنار گلکسی S20 FE قرار خواهد گرفت. دو گوشی دیگر سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۲ به ترتیب ۱۴۴۹ و ۱۹۹۹ دلار قیمت دارند، بنابراین احتمال دارد سازنده - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - کره‌ای به منظور کاهش قیمت مدل جدید و ترغیب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - کاربران بیشتر - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر اردستان استان اصفهان - به خرید، آن را با قیمت کمتر به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone