🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در کولرگازی گردش می کند و با تغییر ماهیت خود نقش بسزایی در سرمایش هوا دارد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19245.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ را به نمایش می‌گذارد [تماشا کنید]

دیروز شیائومی از گوشی می ۱۱ به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ منتشر شده که ما را با قطعات داخلی آن آشنا می‌کند. شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با ...

دیروز شیائومی از گوشی می ۱۱ به عنوان پرچمدار جدیدش رونمایی کرد و حالا ویدیوی کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ منتشر شده که ما را با قطعات داخلی آن آشنا می‌کند.

شیائومی می ۱۱ اولین گوشی جهان با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ محسوب می‌شود که با - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - قیمت پایه ۶۱۰ به فروش می‌رسد. حالا یک کانال یوتیوب چینی به نام «Aiao Technology» ویدیوی کالبدشکافی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

کالبدشکافی شیائومی می ۱۱ با جدا کردن درگاه سیمکارت در نزدیکی پورت USB-C در بخش پایینی دستگاه - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - شروع می‌شود. در ادامه شاهد جداسازی پنل پشتی هستیم و با باز کردن چندین پیچ، کاور نگهدارنده سنسورهای دوربین جدا می‌شود.

این - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی هوشمند شیائومی به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX ساخت سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال است. این سنسور توسط دوربین ۵ مگاپیکسلی S5K5E9 سامسونگ همراهی می‌شود. ماژول دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی ساخت شرکت «OmniVision» و از نوع CMOS - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - OV13B10 است.

مادربورد در بخش جلویی و پشتی خود با فویل مسی بزرگی پوشانده شده و همچنین دارای چندین هیت سینک برای بهبود عملکرد آن در شرایط دمایی مختلف است. پس از جداسازی این بخش‌های مسی، با چیپ قدرتمند اسنپدراگون - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - ۸۸۸ به همراه حافظه داخلی مواجه می‌شویم که با چسب متصل شده‌اند تا در صورت برخورد با مایع، - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - به راحتی جدا نشوند.

تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان

در این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - شده که - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - تولید شرکت «Sunwoda Electronics» است. در این ویدیو  عملکرد دمایی و همچنین صدای این گوشی هوشمند نیز به چشم می‌خورد و عملکرد صوتی آن با می ۱۰ مقایسه شده - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

شیائومی می ۱۱ - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - در رنگ‌های مختلف و در نسخه مجهز به پنل پشتی چرمی به فروش می‌رسد. این گوشی هوشمند به رابط کاربری - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ مجهز شده و همچنین از نمایشگر OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در این مطلب می‌توانید مقایسه آن - تعمیرات کولر گازی گری در شهر خوانسار استان اصفهان - با پرچمدارهای اپل، سامسونگ و هواوی را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone