🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38414.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

بازی اندرویدی Subway Surfers مرز یک میلیارد دانلود را رد کرد

به تازگی شرکت‌های توسعه دهنده‌ی SYBO و Kiloo Games اعلام کرده اند که بازی Subway Surfers برای اولین بار در تاریخ عناوین اندرویدی مرز یک میلیارد بار دانلود را شکسته است. این بازی تقریبا ۶ سال ...

به تازگی شرکت‌های توسعه دهنده‌ی SYBO و Kiloo Games اعلام کرده اند که بازی Subway Surfers برای اولین بار در تاریخ عناوین اندرویدی مرز یک میلیارد بار دانلود را شکسته است.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این بازی تقریبا ۶ سال پیش معرفی شد و کم کم به علت سادگی و دلنشین بودن مراحل ابتدایی، زیبایی بصری، رنگ پردازی گرم و فانتزی، عوض شدن محیط بازی و فرستادن گیمرها به شهرهای مختلف دنیا، کاراکترهای زیاد، قابلیت شخصی سازی بالا و همچنین چالش برانگیز شدنش در مراحل پایانی به یکی از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محبوبترین بازی‌های موبایلی تبدیل شد و توانست - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راه خود را به موبایل‌ها و همچنین قلب کاربران باز کند.

از آن زمان تا به حال تیم سازنده حمایت و ساخت بازی را متوقف نکرده و ماهانه آپدیت‌های جدیدی برایش منتشر کرده‌ است. به همین دلیل است که توسعه دهندگان Subway Surfers ادعا می‌کنند این بازی، در سال ۲۰۱۷ بیشترین تعداد دانلود را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن خود کرده و در واقع محبوبترین بازی موبایلی این سال میلادی است.

سال گذشته بازی یاد شده موفق شده که رکورد سالانه‌ی دانلود را بشکند چراکه بیش از ۴۰۰ میلیون بار توسط کاربران گجت‌های مبتنی بر اندروید و iOS دانلود شد. به همین دلیل است که «Mathias Gredal» مدیرعامل SYBO، باور دارد بازی توسعه یافته توسط آنها محبوبترین و حتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بهترین بازی سبک endless runner است. او در این باره می‌گوید:

ما توانستیم با ایجاد همکاری متقابل میان SYBO و Kiloo Games موفق شویم که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بر گسترش این بازی و برندش تمرکز کنیم. از این رو اکنون مفتخریم - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برنامه‌های آینده‌ی Subway Surfers را نیز اعلام کنیم. قرار است سال آینده فیلم‌های انیمیشن کوتاهی از این بازی منتشر شده و علاوه بر آن محتوای زیادی نیز برای استفاده کاربران وفادار تولید و عرضه شود.

تا به حال بازی یاد شده به ۷۹ کشور جهان و شهرهایی نظیر پرو، پاریس، ریودوژانیرو، سنت پترزبورگ، قاهره و ... سر زده و محیط بازی را بر اساس معماری، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نقاط - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دیدنی و فرهنگ آن کشورها تغییر داده است. ضمن اینکه هربار کاراکتر‌های بومی این مناطق - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به آن اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone