تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24090.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت جدید ویندوز 10 کارت شبکه و منوی استارت برخی سیستم‌ها را از کار می‌اندازد

آخرین آپدیت جمعی ویندوز 10 که در روزهای اخیر منتشر شده چندین مشکل جدید را به همراه دارد. یکی از مشکلات تأیید شده توسط مایکروسافت مربوط به اجرا نشدن منوی استارت و مشاهده پیامی در این ...

آخرین آپدیت جمعی ویندوز 10 که در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - روزهای اخیر منتشر شده چندین مشکل جدید را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به همراه دارد.

یکی از مشکلات تأیید شده توسط مایکروسافت مربوط به اجرا نشدن منوی استارت و مشاهده پیامی در این مورد است. برخی کاربران هم گزارش کرده بودند که در زمان اجرای بازی های Apex Legends، اور واچ و  پابجی با مشکلاتی از جمله ولوم صدای پایین تر از معمول مواجه شده اند. اما برخی از کاربران خبر از مشکل دیگری داده اند: از کار افتادن کارت شبکه.

به گفته کاربران پس از نصب به روز رسانی KB4515384 کارکرد کارت های شبکه اینتل مختل می شود. در این شرایط اگر دیوایس منیجر را هم باز کنید با پیغامی مبنی بر خطای دستگاه و عدم آغاز به کار آن روبرو می شوید. یکی از کاربران در فروم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - مایکروسافت گفته حذف و نصب مجدد درایور هم تأثیری در رفع مشکل نداشته اما با حذف به روز رسانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اخیر مشکل حل می شود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل

کاربران دیگری در انجمن ردیت هم از مشکلی مشابه گفته اند. به گفته یکی از آنها، دانلود جدیدترین درایور اینتل یا نصب مجدد درایور هم مشکل را حل نکرده است. بعضی از هم گزارش کرده اند کارت های شبکه اترنت و وای فای آنها غیر فعال شده است. تلاش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای فعال کردن کارت شبکه از طریق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - دیوایس منیجر و ریبوت کردن سیستم هم نتیجه ای نداشته است.

فعلا به نظر می رسد تنها روش حل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مشکل حذف آپدیت KB4515384 باشد. مایکروسافت هنوز پاسخی به این مشکل نداده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone