🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33100.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نمایشگر بلندقامت و حاشیه های اندک در رندرهای تازه از اکسپریا XA3 Ultra

بعد از رونمایی از سه موبایل میان رده در ماه ژانویه امسال، سونی می خواهد سال 2019 را با چند اسمارت فون غیر پرچمدار آغاز کند که اخیراً رندرهای منتسب به یکی دیگر از آنها ...

بعد از - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رونمایی از سه موبایل میان رده در ماه ژانویه امسال، سونی می خواهد سال 2019 را با چند اسمارت فون غیر پرچمدار آغاز - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کند که اخیراً رندرهای منتسب به یکی دیگر از آنها در فضای - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجازی منتشر شده است. رندرهای انتشاریافته از اکسپریا XA3 Ultra شباهت - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - زیادی به رندرهای منتسب به مدل استاندارد همین خانواده دارند و نمایشگری بزرگ را با حاشیه های اندک نمایش می دهند که برای یک موبایل میان رده و بدون بریدگی، خرق عادت به حساب می آید.

گذشته - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از نسبت بالاتر نمایشگر به بدنه در قیاس با اکسپریا XA2 Ultra، اکسپریا XA3 Ultra قرار است نمایشگری 6.5 اینچی و - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ابعادی معادل - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 167.4x73.3x8.3 میلی متر داشته باشد. در این صورت دستگاه قامتی تا 4.4 میلی متر بلندتر از XA2 - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Ultra خواهد داشت و عرض و قطر آن نیز به شکل چشمگیری کاهش یافته است.

با درنظرگیری قطر کمتر اکسپریا XA3 Ultra، بیرون زدگی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوربین اجتناب ناپذیر بوده است؛ - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - هرچند که این موضوع تاثیری بر - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پرفورمنس دوربین ندارد و صرفاً المانی - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ظاهری است. حالا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که صحبت از دوربین شد، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - سیستمی دوگانه روی بدنه پشتی دستگاه تعبیه شده و ماژول فلاش LED نیز درست بالای آن به چشم می خورد؛ ضمناً خبری از اسکنر اثر انگشت روی این پنل نیست.

سونی یکبار دیگر قصد دارد اسکنر اثر انگشت را درون دکمه پاور کناره دستگاه تعبیه کند. گذشته از تمام این ها، نکته دیگری به چشم نمی خورد که از تغییرات اساسی در طراحی حکایت داشته باشد. این موبایل به پورت USB-C مجهز شده، همراه با جک 3.5 میلی متری هدفون از راه می رسد و رزولوشن 2160x1080 را به نمایش در می آورد که با نسبت ابعاد 2:1 نمایشگر آن سازگاری دارد. از نظر مشخصات سخت افزاری هم گفته می شود که باید منتظر اسنپدراگون 660، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شش گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشیم و اندروید 9.0 پای هم به صورت پیش فرض - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی - روی دستگاه نصب می شود.

تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone