تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13221.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت توسعه مخفیانه هدست واقعیت مجازی برای ایکس باکس سری ایکس را رد کرد

در حالی که سونی با پلی استیشن VR یک هدست واقعیت مجازی در اختیار گیمرهای کنسول پلی استیشن ۴ و ۵ قرار داده، مایکروسافت چنین برنامه‌ای را فعلا برای ایکس باکس سری ایکس و اس ...

در حالی که سونی با پلی استیشن VR یک هدست واقعیت مجازی در اختیار گیمرهای کنسول پلی استیشن ۴ و ۵ قرار داده، مایکروسافت چنین برنامه‌ای را فعلا برای ایکس باکس سری ایکس و اس دنبال - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان - نمی‌کند.

طبق گزارشی، کاربران در زمان آزمایش هدست بی‌سیم جدید ایکس باکس با پیامی مبنی بر نیاز به بروزرسانی هدست واقعیت مجازی روی ایکس باکس سری ایکس روبه‌رو شده‌اند. همین پیام موجب گمانه‌زنی‌های زیادی درباره یک هدست واقعیت مجازی شد.

بسیاری از احتمال پشتیبانی ایکس باکس سری ایکس از هدست واقعیت مجازی خبر دادند و شماری هم به توسعه مخفیانه چنین محصولی از سوی مایکروسافت اشاره کردند. با این حال ردموندی‌ها چنین گمانه‌زنی‌ها را رد کرده‌اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان

سخنگوی مایکروسافت اعلام کرده که این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان - پیام یک خطا بوده و در حال حاضر این کمپانی روی هدست واقعیت مجازی برای کنسول‌ها تمرکز ندارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان - و از برنامه‌‌های کنونی آن محسوب نمی‌شود.

به گفته سخنگوی مایکروسافت، این کمپانی هم اکنون برنامه‌ای برای چنین هدستی ندارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر لاهیجان استان گیلان - و با توجه به عمر کم ایکس باکس سری ایکس، شاید ردموندی‌ها در آینده تصمیم به چنین کاری بگیرند. با این وجود، مدیر بخش ایکس باکس یعنی «فیل اسپنسر» در سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که واقعیت مجازی بخشی از نسل بعدی کنسول ایکس باکس محسوب نمی‌شود چرا که تقاضایی برای آن وجود ندارد.

با وجود چنین رویکردی، چندین سال از ورود هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR به بازار می‌گذرد و فروش تقریبا قابل قبولی در بازار داشته. این هدست نه تنها با پلی استیشن ۴، بلکه با نسل جدید کنسول بازی سونی یعنی پلی استیشن ۵ هم کار می‌کند.

با وجود سازگاری این هدست با PS5، ژاپنی‌ها چند وقت پیش از توسعه نسل جدید PS VR برای این کنسول خبر دادند و اولین جزئیات مربوط به آن را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشتند. این محصول در سال جاری میلادی از راه نمی‌رسد، بنابراین زودترین زمان برای عرضه این هدست سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امینه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شما یوسف آباد لاهیجان سرویس دهی دارید
پاسخ: بله در یوسف آباد شهر لاهیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone