🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29039.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هواوی Y7 در سکوت خبری رونمایی شد

هواوی Y7 بدون معرفی رسمی در اروپا عرضه شده است. به طور کلی،‌ این گوشی به جز دوربین جلو، تفاوت چندانی با هواوی Y7 پرو ندارد. هواوی Y7 نسخه 2019 از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی ال ...

هواوی Y7 بدون معرفی رسمی در اروپا عرضه شده است. به طور کلی،‌ این گوشی به جز دوربین جلو، تفاوت چندانی با هواوی Y7 پرو ندارد.

هواوی Y7 نسخه 2019 از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - یک نمایشگر ۶.۲ اینچی ال سی دی با رزولوشن +HD بهره می‌برد و دارای بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود است. چیپست اسنپدراگون 450 این موبایل دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتزی بوده و با ۳ گیگابایت رم همراه شده. حافظه‌ی داخلی این گوشی ۳۲ گیگابایت خواهد بود. در ضمن Y7 از کارت حافظه‌ی میکرو اس دی برای داشتن حافظه‌ی داخلی بیشتر نیز - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

همان‌طور که پیش از - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - این گفتیم، مهم‌ترین تفاوت میان Y7 و Y7 Pro به دوربین آن‌ها برمی‌گردد. - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - Y7 از یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و در پشت سر خود به دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده که از یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی هم بهره - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌برد.

تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان

هواوی Y7 از باتری ۴ هزار میلی آمپرساعتی بهره‌مند شده که از پورت میکرو USB برای - تعمیرات مایکروفر سامسونگ در شهر کوچصفهان استان گیلان - اتصال به شارژر استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع بی بهره خواهد بود. Y7 در اروپا با اندروید ۸.۱ عرضه شده و انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی جدیدترین نسخه از این سیستم عامل را هم دریافت کند.

این گوشی در حال حاضر معادل ۲۲۰ یورو قیمت دارد و در رنگ‌‌های آبی‌، قرمز و مشکی موجود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone