🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29040.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

بازدید نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از مجموعه اسنپ

روز گذشته محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مجموعه اسنپ بازدید کرد. در این بازدید همچنین ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ به ارائه آمارهای اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم توسط ...

روز گذشته محمدرضا بادامچی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مجموعه اسنپ بازدید کرد. در این - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - بازدید همچنین ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ به ارائه آمارهای اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم توسط مجموعه گروه اینترنت ایران پرداخت و از محدودیت های پیش رو صحبت کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی که با هیئت همراه خود از مجموعه اسنپ بازدید کرد از گستردگی و پتانسیل سامانه اسنپ گفت: ««پیش از آمدن به - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - اسنپ تصور نمی‌کردم که این سامانه از چنین گستردگی و پتانسیل ارزشمندی برخوردار باشد و تصورم بر این بود که اسنپ فقط یک نرم‌افزار است».

بادامچی همچنین به افراد تأثیر گذار در در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور توصیه کرد که مجموعه اسنپ را از نزدیک ببینند تا بتوانند از توانمندی استارتاپ‌ها در زمینه بهبود اشتغال و حل معضلات کشور بهره لازم را ببرند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران

بادامچی در ادامه از اهمیت استارتاپ‌ها گفت: «متاسفانه اغلب ما از کسب‌وکارهای هوشمند و نیازمندی‌هایشان دور هستیم. ما وظیفه داریم که اجازه ندهیم ذهن شما مشغول مسائل حاشیه‌ای شود. باید مشکلات حقوقی این کسب‌وکارها حل شود، چراکه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - بدون توجه به استارتاپ‌ها امکان توسعه کار در کشور وجود - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - ندارد. به شما اطمینان می‌دهم که رویکرد مجلس و دولت حتما حمایتی خواهد بود».

در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - جریان بازدید، ژوبین علاقبند خبر از ایجاد اشتغال‌ مستقیم برای بیش - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - از ۲۰۰۰ نفر در مجموعه گروه اینترنت ایران و اشتغال‌زایی غیرمستقیم برای بیش از ۵۰۰هزار نفر کاربر راننده فعال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - داد و به تهدیدهای جدی برای آینده روانی کاربران راننده فعال اشاره کرد: «در حال حاضر مخالفت‌هایی که از سوی وزارت کشور، شهرداری و تاکسی‌رانی صورت می‌گیرد تهدیدی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - جدی برای امنیت روانی این افراد و آینده شغلی‌شان محسوب می‌شود».

به گفته علاقبند وزارت کشور قصد دارد با اصلاح لایحه قانون توسعه حمل‌ونقل، صدور مجوز سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل را به شهرداری‌ها و تاکسی‌رانی واگذار کند. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - او عقیده دارد که اعمال محدودیت‌های مورد نظر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - شهرداری بر سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل منجر به تعطیلی این مجموعه‌ها خواهد شد. مدیرعامل اسنپ در نهایت از قانون‌گذاران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - درخواست کرد که جلوی این موضوع را بگیرند.

تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران

در دیدار بادامچی از مجموعه اسنپ، امیرعلی مهاجر، مدیر اجرایی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - اسنپ‌تریپ هم با ارائه آماری از وضعیت گردشگری ایران در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - مقایسه با سایر کشورهای جهان به وجود ظرفیت بالای گردشگری در ایران اشاره کرد و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - گفت: «متاسفانه به علت عدم آگاهی گردشگران خارجی از این ظرفیت، سهم کشورمان از بازار جهانی گردشگری بسیار اندک است و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر جویبار استان مازندران - اسنپ‌تریپ با حمایت نهادهای ذی‌ربط می‌تواند تاثیر به سزایی در جذب گردشگر داخلی و خارجی داشته باشد».

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در بازدید از مجموعه اسنپ‌تریپ به پتانسیل بالای این مجموعه در بحث رونق گردشگری اشاره کرد و گفت: «در تمام زمینه‌ها باید تلاش کنیم تا شرایط لازم گردشگری آسان و ارزان برای عموم جامعه فراهم شود».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone