🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29041.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

آنر مجیک 2 3D با تشخیص چهره سه‌بعدی و طراحی کشویی معرفی شد

شرکت آنر پس از معرفی موبایل مجیک 2 در پاییز، قول رونمایی از یک نسخه 3D را در آینده داد و حالا این محصول با نام آنر مجیک 2 3D به صورت رسمی در چین ...

شرکت آنر پس از معرفی موبایل مجیک 2 در پاییز، قول رونمایی از یک نسخه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - 3D را در آینده داد و حالا این محصول با نام آنر مجیک 2 3D به صورت رسمی در چین معرفی شده و ویژگی های قابل توجهی هم دارد.

همان طور که از اسم محصول جدید پیداست، مهم ترین قابلیت آنر مجیک 2 3D حسگر تشخیص چهره سه بعدی آن است که با شناسایی بیش از 10 هزار نقطه در صورت کاربر، هویت وی را تأیید کرده و قفل گوشی را باز می کند. این اسکنر همچنین امکان قفل کردن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - نرم افزارها و فایل ها را برای امنیت بیشتر فراهم کرده و در محیط های کم نور نیز کارایی خود را حفظ - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - می کند.

نسخه 3D مانند سلفش از طراحی کشویی بهره مند بوده و پس از باز شدن، چیدمان سه گانه دوربین های سلفی در آن نمایان می شود. این ماژول شامل دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه f/2.0 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - بوده که توسط دو حسگر عمق - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - سنج همراهی می شود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان

پس - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - از بستن مکانیزم کشویی با یک نمایشگر تمام صفحه 6.39 اینچی AMOLED مواجه می شویم که از رزولوشن 2340 در 1080 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - برخوردار بوده و به نسبت بسیاری از رقبا، حاشیه های باریک تری دارد.

آنر مجیک 2 3D به چیپست کایرین 980 و حافظه 512 گیگابایتی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - مجهز شده است

از نظر سخت افزار داخلی، آنر مجیک - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - 2 3D با چیپست 7 نانومتری کایرین 980، رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایت، پرچمدار قدرتمندی به حساب می آید. علاوه بر این ماژول دوربین اصلی سه گانه با سنسور 16 مگاپیکسلی f/1.8، حسگر 24 مگاپیکسلی سیاه و سفید و دوربین 16 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض (که از هوش مصنوعی برای حذف لرزش ها استفاده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - می کند) نیز برای رقبا مشکل ساز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - خواهد بود.

گوشی مورد بحث همچنین از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با امکان شارژ سریع 40 واتی برخوردار بوده و به بلوتوث نسخه 5، دو اسلات سیم کارت، درگاه USB-C و از همه مهم تر، اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر مجهز شده است.

آنر مجیک 2 3D از اندروید 9 پای و رابط کاربری Magic UI 2 بهره مند شده و تاریخ عرضه و قیمت آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر کاشان استان اصفهان - نیز به زودی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone