🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37436.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موزیک ویدیوها در سرویس اپل موزیک حالا دارای یک صفحه مجزا هستند

مطابق وعده های قبلی، صفحه Music Videos بالاخره به اپل موزیک اضافه شد و حالا کاربران حق اشتراک پرداز این سرویس می توانند از تماشای موزیک ویدیو در این پلتفرم لذت بیشتری ببرند. اپل از ...

مطابق وعده های قبلی، صفحه Music Videos بالاخره به اپل موزیک اضافه شد و حالا کاربران حق اشتراک پرداز این سرویس می توانند از تماشای موزیک ویدیو در این پلتفرم لذت بیشتری ببرند. اپل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - از چند هفته پیش اضافه شدن این بخش را به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - کاربران وعده داده بود، اما تازه و پس از انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۳ آن را عملی کرده است.

دسته بندی موزیک ویدیو را می توانید در پنل Browse مشاهده کنید. با مراجعه به این بخش، فعلا چند موزیک ویدیوی انحصاری اپل در کنار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - پلی لیستی به نام Today's Video  Hits دیده می شود اما ممکن است که در آینده شاهد بخش بندی های گسترده تر و کامل تری در این صفحه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - باشیم.

شایان ذکر است که پخش موزیک ویدیو قابلیت تازه ای در اپل موزیک نیست، اما حالا که این ویدیوها دارای یک صفحه اختصاصی شده اند می توانید راحت تر از گذشته جستجویشان کرده و به آن ها دسترسی داشته باشید.

به گزارش 9to5Mac ظاهرا پیشنهادهای اپل موزیک بسته به علایق و موقعیت جغرافیایی کاربر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - شخصی سازی شده و از یک سیستم الگوریتمی پیروی می کنند. بنابراین اگر ویدیوهای هنرمند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - خاصی را دنبال کنید، اپل موزیک تلاش می کند که به مرور - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - زمان ویدیوهای بیشتری از آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - هنرمند را به شما پیشنهاد بدهد.

در انتها بد نیست بدانید که اپل از بخش موزیک ویدیو همزمان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سوادکوه استان مازندران - با انتشار آپدیت آی او اس ۱۱.۳ رونمایی کرده، اما کاربران آیفون و آیپدی که از نسخه ۱۱.۲.۶ و بالاتر سیستم عامل استفاده می کنند هم می توانند به این قسمت در اپل موزیک دسترسی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone