تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13672.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

موج جدید شیوع کرونا در آسیا می‌تواند کمبود جهانی تراشه را جدی‌تر کند

موج جدید کووید-۱۹ در آسیا می‌تواند در زنجیره تامین تراشه مشکل ایجاد کند و منجر به کمبود نیمه‌رساناها در جهان شود. تایوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان چیپ در دنیاست و هم اکنون مشکلات و ابتلاهای ...

موج جدید کووید-۱۹ در آسیا می‌تواند در زنجیره تامین تراشه مشکل - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - ایجاد کند و منجر به کمبود نیمه‌رساناها در جهان شود. تایوان یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان چیپ در دنیاست و هم اکنون مشکلات و ابتلاهای جدید کرونا را تجربه می‌کند. مرکز کنترل همه‌گیری تایوان روز گذشته ۲۵۱ ابتلای جدید و ۲۶ مرگ بر اثر این بیماری را اعلام کرد. در روز جمعه نیز ۲۸۷ پرونده جدید و ۲۴ مرگ اعلام شد. از ماه گذشته آمار اعلام شده رو به افزایش بوده و تعداد مبتلایان از تنها چند عدد به صدها مورد جدید افزایش یافته است.

این شروع جدید همه‌گیری تاثیر بزرگی روی حداقل یک کمپانی بزرگ تایوان خواهد داشت. - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - در یکی از بزرگترین شرکت‌های تست و پخش چیپ در تایوان در این ماه، تست کووید-۱۹ بیشتر از ۲۰۰ کارمند مثبت بوده. این اتفاق منجر به قرنطینه بیش از دو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - هزار کارمند این شرکت شده و درآمد آن را به یک سوم کاهش داده است.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران

یکی از شرکت‌های بزرگ تایوان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - به نام TSMC که چیپ‌های اپل، کوالکام و سایر کمپانی‌های بزرگ جهان را تولید می‌کند، اعلام کرده که هنوز تحت تاثیر این اتفاق اخیر قرار نگرفته، اما از فروردین ماه اخطار داده که ممکن است در اواخر سال ۲۰۲۲ با کمبود چیپ در دنیا مواجه شویم و حالا مشخص نیست که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - آغاز دوباره موج جدید ابتلا به این بیماری در تایوان چه تاثیری روی تولید چیپ خواهد گذاشت.

کمپانی‌های تولید نیمه‌رساناها در مالزی نیز اعلام کرده‌اند که خط تولیدشان در اعمال قرنطینه سراسری بین ۱۵ تا ۴۰ درصد کاهش یافته. همچنین مراکز ارسال در آسیا نیز تحت تاثیر همه‌گیری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - قرار گرفتند. فعالیت یکی از بزرگترین بنادر ترانزیتی شنژن در چین تا ۳۰ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - درصد کاهش یافته است.

جهان هم اکنون با کمبود - تعمیرات یخچال میدیا در شهر تنکابن استان مازندران - تراشه دست و پنجه نرم می‌کند و این کمبود به اندازه‌ای است که گزارشی جدید از احتمال توقف تولید گلکسی S21 FE خبر داده تا سامسونگ یکی از گوشی‌هایی که می‌تواند امسال پرفروش باشد را روانه بازار نکند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرجهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone