تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13320.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از لباس جدید کادر درمان برای مقابله با کرونا

دانشجویان کشور برای حفاظت کادر درمان از بیماری کرونا لباس جدیدی طراحی و از آن رونمایی کردند. گفته شده این لباس در مدت ۸ ماه تلاش و تحقیق مداوم دو نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه ...

دانشجویان کشور برای حفاظت کادر درمان از بیماری کرونا لباس جدیدی طراحی و از آن رونمایی کردند. گفته شده این لباس در مدت ۸ ماه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - تلاش و تحقیق مداوم دو نفر از دانشجویان نخبه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و استادان راهنما طراحی و تولید شده است.

با حضور «علیرضا زالی» فرمانده عملیات مقابله با کرونای کلانشهر تهران، لباس جدید گروه درمان برای مقابله با بیماری کرونا با تلاش دانشجویان نخبه کشور طراحی و رونمایی شد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان

ایران پیش از این از چندین ورژن لباس محافظتی برای کادر درمان استفاده کرده بود که آخرین نسخه آن از نوعی پارچه داخلی ساخته شده بود که هیچ چیزی از بیرون به آن وارد نمی‌شود اما تنفس نیروهای درمانی قابل انتقال به بیرون است. لباس جدیدی که ساخته علاوه بر این ویژگی‌ها پوشش نوینی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - دارد که با متعادل کردن گرمای موجود در لباس و امکان خروج گرما شرایط بهتری را برای کادر درمان بوجود می‌آورد. این لباس هوای بیرون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - را به داخل مکش می‌کند و ضمن ایجاد خنکی و کاهش دما، همزمان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - این هوا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - را بیش از ۹۹ درصد تصفیه می‌کند.

«سیامک برزیده» دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم رونمایی از لباس جدید گروه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - درمان گفت: «در طراحی این لباس خستگی و گرمای ناشی از پوشیدن لباس گان مورد نظر بود و در لباس جدید شرایطی برای کاهش دما و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان - خستگی ناشی از پوشیدن لباس فراهم شده است.»

«حامد اسد زاده» کارشناس ارشد مهندسی طراحی صنعتی از دیگر اعضای این گروه تحقیقاتی نیز گفت: «در طراحی لباس از علوم ارگونومی فیزیک شیمی آناتومی و فیزیولوژی استفاده شده است.»

هنوز جزئیات بیشتری از صحت‌سنجی کارکرد این لباس منتشر نشده است.

- تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر خدابنده استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone