🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی در پکیج چیست؟
    پاسخ: شیر برقی به نام های شیر موتوری یا شیر سه راهی نیز شناخته شده است که وظیفه کنترل مدار آب را دارد.
  2. سوال: چرا آب سرد و گرم می شود؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای پکیج من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: سروصدای بیش از اندازه پکیج به چه دلیل است ؟
    پاسخ: بعض از صداهای پکیج به صورت عادی و معقول است ولی ممکن است صداهای غیر عادی دراثر خرابی هر بخش ایجاد شده باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23172.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چیپست جدید مایکروسافت چه قابلیت‌هایی دارد؟

مایکروسافت در مراسم معرفی محصولات امروز خود، از تولید یک چیپ سفارشی با همکاری کوالکام خبر داد. به گفته مایکروسافت این چیپست بر پایه ARM به مشکلات تبلت‌های ویندوزی با پردازنده‌های ARM پایان خواهد داد. ...

مایکروسافت در مراسم معرفی محصولات امروز خود، از تولید یک چیپ سفارشی با همکاری کوالکام خبر داد. به گفته مایکروسافت این چیپست بر پایه ARM به مشکلات تبلت‌های ویندوزی با پردازنده‌های - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ARM پایان خواهد داد.

سرفیس پرو ایکس از یک چیپست - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سفارشی مبتنی بر اسنپدراگون 8cx به نام سرفیس SQ1 استفاده می‌کند.SQ1 از یک پردازنده ۷ واتی استفاده می‌کند و در مقایسه - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سرفیس پرو نسل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قبلی، در حدود سه برابر کارایی بیشتر به ازای هر وات - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را ارائه می - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دهد. سرفیس پرو ایکس اولین محصول از - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سری سرفیس است که به موتور یکپارچه پردازش هوش مصنوعی مجهز شده است.

این در حالی است که به گفته مایکروسافت بیشتر پردازنده‌های مبتنی - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بر ARM تنها ۲ وات خروجی خواهند داشت. این چیپست مصرف کمتری نسبت پردازنده های مبتنی بر x86 اینتل - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و AMD دارد و همچنین پردازنده گرافیکی این چیپست نیز توانایی پردازشی ۱.۸ ترافلاپس را دارد.

تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

با توجه به ساخته شدن این چیپست بر پایه پردازنده‌های اسنپدراگون، در نتیجه پشتیبانی از شبکه LTE را هم دارد. توانایی شارژدهی دستگاه مبتنی بر این چیپست - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در حدود ۲۰ ساعت اعلام شده که برای پردازنده‌های بر پایه ARM رقمی معمول ولی برای دستگاه‌هایی که سرفیس پرو ایکس قصد رقابت با آن‌ها را دارد بسیار مناسب است.

این چیپست نیز از شارژ سریع مایکروسافت پشتیبانی می‌کند و می‌توان باتری سرفیس پرو ایکس را در کمتر از یک ساعت در حدود ۸۰ درصد شارژٰ کرد. قابلیت‌های این چیپ و به خصوص سرفیس پرو ایکس باعث شده - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است که این دستگاه تبدیل به گجتی سبک، باریک و قدرتمند شود.

مایکروسافت با این کار نشان داده است که قصد دارد مشکلات سرفیس ۲ - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بر پایه ARM را جبران کرده و با دست پر به جنگ آیپد پرو و اپل برود. - تعمیرات پکیج تاچی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باید دید که آیا این کمپانی بالاخره فرمول ساخت تبلی ویندوزی با پردازنده آرم را یافته است یا خیر؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone