🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44315.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

از این پس تمام کسب و کارها قادر به نمایش محتویاتی در نتایج جستجوگر گوگل هستند

سال گذشته میلادی، گوگل برنامه ای به نام «Posts on Google» راه اندازی کرد که به کمپانی های بزرگ و سلبریتی ها اجازه می دهد محتویات خاصی را به صورت گزینش شده در نتایج جستجوی ...

سال گذشته میلادی، گوگل برنامه ای به نام «Posts on Google» راه اندازی کرد که به کمپانی های بزرگ و سلبریتی ها - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اجازه می دهد محتویات - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خاصی را به صورت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گزینش شده در - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نتایج جستجوی کاربران به نمایش در آورند.

حالا گوگل امروز اعلام کرده که این قابلیت در اختیار کسب و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کارهای های محلی نیز قرار می گیرد و صاحبان مجموعه های کوچک هم می توانند محتویاتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مانند رویدادهای روزانه، محصولات و سایر مسائل مشابه را به صورت مستقیم در نتایج جستجوی کاربران به نمایش درآورند.

این پست ها، در صفحه نتایج جستجو و زیر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کارت کسب و کارها که اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن، وب آدرس و ساعت های کاری را - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شامل می شود به نمایش در می آیند. این قابلیت از امروز و از طریق صفحه Business وب - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سایت گوگل در دسترس صاحبان کار و تجارت محلی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار می گیرد.

مسلماً دسترسی پذیری به قابلیت Posts گوگل برای تمام کسب و کارها، فارغ از ابعاد کاری شان، مسلماً سبب می شود تا کاربران با سهولت بیشتری قادر به دریافت اطلاعات مورد نیاز خود باشند؛ دقیقاً به همین خاطر هم هست که گوگل این قابلیت را به صورت مستقیم با صفحه نتایج جستجوگر خود ادغام کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone