🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44316.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پایان سریع Yahoo News Digest؛ اپلیکیشنی که ۳۰ میلیون دلار از نوجوان ۱۵ ساله خریداری شده بود

اگر تا به حال از Yahoo News Digest استفاده کرده باشید می دانید که این اپلیکیشن در حقیقت نسخه ای تغییر یافته از نرم افزار جنجالی Summly به حساب می آید و قادر است به شکل خودکار ...

اگر تا به حال از Yahoo News Digest استفاده کرده باشید می دانید که این اپلیکیشن در حقیقت نسخه ای تغییر یافته از نرم افزار جنجالی Summly به حساب می آید و قادر است به شکل خودکار اخبار - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طولانی را به پاراگراف های - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کوتاه تر خلاصه نماید.

اما چیزی که این اپلیکیشن را یک شبه معروف کرد ساخته شدن به دست یک نوجوان ۱۵ ساله نبود، بلکه شهرت Summly زمانی عالم را در نوردید که یاهو ۴ سال قبل با پرداخت ۳۰ میلیون دلار آن را به مالکیت خود درآورد و این موضوع به گمانه زنی های زیادی منجر شد که آیا اپلیکیشن ساخته شده به دست یک نوجوان کم تجربه می تواند ارزش چنین قراردادی را داشته باشد؟

حالا مدتی است پرونده ی تصمیمات عجیب و مشکلات بی پایان یاهو با فروش این شرکت به اپراتور مخابراتی ورایزن آمریکا - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بسته شده و پاسخ سوال پیشین هم در دسترس است، چرا که ورایزن تصمیم گرفته به فعالیت Yahoo News Digest پایان دهد، آن هم با وجود اینکه نرم افزار یاهو ظرف ۴ سال اخیر ۹.۵ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

Nick D’Aloisio سازنده ی کم سن و سال اپلیکیشن Summly که بعدها به Yahoo News Digest تبدیل شد سال ۲۰۱۳ به استخدام این - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرکت در آمد و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تا سال ۲۰۱۵ که این شرکت را به قصد تحصیل در دانشگاه آکسفورد رها کرد در سمت خود باقی ماند.

اما حالا که آب ها از آسیاب افتاده، به نظر می رسد این تصمیم مریسا مایر هم بر خلاف جار و جنجال فراوان، مثل بسیاری موارد دیگر چندان منطقی نبوده و یکی از عواملی است که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - غول آمریکایی را به حال و روز فعلی انداخته است که باید یک اپراتور مخابراتی وارد عمل شده و آن را از فروپاشی نجات دهد.

البته این موضوع به هیچ عنوان عدم لیاقت Nick - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - D’Aloisio را نشان نمی دهد، دانشجوی جوانی که هم اکنون به تحصیل مشغول است و از میلیون ها دلار اندوخته در حساب های بانکی خود لذت می برد، اما به نظر می رسد غول های سیلیکون ولی باید کمی واقع بین تر عمل کنند و به جای راه انداختن سر و صدای بی مورد، به دنبال راه های اساسی تر برای جلب توجه کاربران و شکست رقبای خود باشند.

در پایان گفتنی است که ورایزون اعلام کرده از هفته ی آینده خبر جدیدی در Yahoo News Digest منتشر نمی شود و این اپلیکیشن به فعالیت ۴ ساله - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ی خود پایان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone