🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر پکیج را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش پمپ در پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: فیلتری که در قسمت ورودی آب متصل می شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29480.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

توشیبا از هارد ۱۶ ترابایتی خود رونمایی کرد

غول الکترونیکی ژاپن یعنی توشیبا هارد دیسک‌های جدید خود را در شهر دوسلدورف آلمان معرفی کرد که دارای ۱۶ ترابایت حافظه‌ی داخلی هستند. هارد‌های یاد شده از سری MG08 خواهند بود و بنابر ادعای شرکت ...

غول الکترونیکی ژاپن یعنی توشیبا هارد دیسک‌های جدید خود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - را در شهر دوسلدورف آلمان معرفی کرد که دارای ۱۶ ترابایت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - حافظه‌ی داخلی هستند. هارد‌های یاد شده از سری MG08 خواهند - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بود و بنابر ادعای شرکت توشیبا، بیشترین حافظه‌ی داخلی را در بین همه‌ی هارد درایو‌های کنونی صنعت الکترونیک ارائه خواهند داد. سیگیت و WDC - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دو شرکت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بزرگ دیگر تولید کننده‌ی هارد درایو‌ها اخیرا به ترتیب در حال کار روی تکنولوژی‌های HAMR و MAMR بوده‌اند.

MG0 یک سوم بیشتر از درایو‌های ۱۲ ترابایتی امروزی فضای داخلی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دارد که این مقدار ۱۴ درصد بیشتر از مدل‌های قبلی است. هارد دیسک‌ها با بیشتر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن‌ها و نرم افزار‌ها همخوانی دارند و طوری طراحی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شده‌اند که بتوانند عملیات خواندن و نوشتن را به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - طور کامل به صورت ابری و غیر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ابری به انجام برسانند.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

دیسک‌ها دارای توان چرخش - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ۷۲۰۰ دور در دقیقه هستند و می‌توانند تا ۵۵۰ ترابایت به طور سالانه حجم کار داشته باشند. علاوه بر این هارد‌های یاد شده ۲.۵ میلیون ساعت میانگین زمانی بین دو خرابی دارند که نشان دهنده قابل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اعتماد بودن آن هاست. بهره‌مندی از ۵۱۲ Mib بافر کش و امکان استفاده به صورت SATA یا SAS از دیگر ویژگی‌های این هارد به شمار می‌رود.

توشیبا بر این باور - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است که این دیسک‌ها می‌توانند پراکندگی بیش از حد داده‌ها را که سال‌های اخیر شاهدش بودیم کاهش دهند.

انتظار می‌رود این هارد‌ها در سه ماهه‌ی ابتدایی سال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - میلادی ۲۰۱۹ وارد بازار شوند. اما توشیبا هنوز قیمت آن‌ها را اعلام نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر تعمیرچی طرفای بلوار دانشگاه ماکو خدمات داره؟
پاسخ: بله در بلوار دانشگاه شهر ماکو خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone