🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  2. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: در واقع بعد از تنظیم دمای محیط و رسیدن به دمای مطلوب مورد نظر، کولرگازی باید به صورت اتوماتیک خاموش شود و خاموش نشدن آن ممکن است دلایل خرابی مختلفی داشته باشد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: بله ؛ قطعا بیش از اندازه بودن گاز مبرد در دستگاه می تواند باعث افزایش فشار در اواپراتور ها ، بالا رفتن آمپر مصرفی ، نشت گاز، ایجاد برفک و ... شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23578.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نیویورک تایمز: ترامپ به زودی مجوز فروش برخی کالاها به هواوی را صادر می کند

طبق گزارشی که روز گذشته نیویورک تایمز منتشر کرد مقامات چین و آمریکا این هفته برای از سرگیری مذاکرات با یکدیگر دیدار خواهند کرد , دولت آمریکا به زودی مجوزهایی را صادر می کند که به ...

طبق گزارشی که روز گذشته نیویورک تایمز منتشر کرد مقامات چین و آمریکا این هفته برای از سرگیری مذاکرات با یکدیگر دیدار خواهند کرد , دولت آمریکا به زودی مجوزهایی را صادر می کند که به موجب آنها شرکت های فعال در این - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - کشور می توانند کالاهای غیرحساس خود را به هواوی بفروشند.

هواوی که عنوان بزرگ ترین سازنده قطعات مخابراتی در دنیا را دارد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - از چند ماه پیش و با شکست مذاکرات تجاری میان چین و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - آمریکا در فهرست سیاه دولت ترامپ قرار گرفت. ایالات متحده آمریکا می گوید این شرکت می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - تواند از مشتریانش جاسوسی کند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - و این در حالی است که هواوی همواره چنین اتهامی را رد کرده است.

به دنبال این اتفاق هواوی دیگر امکان خرید قطعه از شرکت های آمریکایی را پیدا نکرد و موظف گردید که برای انجام چنین معاملاتی حتما از دولت آمریکا مجوز دریافت کند. همزمان دسترسی هواوی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - به تکنولوژی های کلیدی نظیر سرویس های موبایل گوگل نیز محدود شد.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان

در ادامه و به دنبال توافقی که ترامپ با شی جین پینگ رهبر چین در حاشیه اجلاس گروه ۲۰ انجام داد، قرار شد که شرکت های آمریکایی پس از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - دریافت مجوز از دولت بتوانند - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - برخی کالاهای خاص را به هواوی بفروشند و از ممنوعیت معاف شوند. تاکنون وزارت بازرگانی آمریکا بالغ بر ۱۳۰ درخواست را از شرکت های مختلف دریافت کرده که خواستار فروش قطعات خود به هواوی بوده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - اند و با هیچکدام از آنها موافقت نشد.

هفته گذشته اما نیویورک تایمز گزارشی منتشر کرد و - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - در آن - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - به نقل از برخی افراد مطلع مدعی شد که دولت ترامپ چراغ سبز برای موافقت با این درخواست ها را به وزارت بازرگانی آمریکا داده است.

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرده دستور رسمی برای اعطای مجوز را از ترامپ دریافت نکرده

با این حال سخنگوی وزارت بازرگانی آمریکا در گفتگو با رویترز اظهار داشت که از بعد از - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - ظهر دیروز تاکنون - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - هیچ دستور رسمی مبنی بر اعطای مجوز به شرکت های آمریکایی به این نهاد - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - داده نشده است. هواوی نیز از اظهار نظر در این باره خودداری نمود.

این اقدام در حالی صوررت می گیرد که دو کشور قصد دارند اواخر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - این هفته - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - در واشنگتن با یکدیگر پای میز مذاکره بنشینند و به جنگ تجاری ۱۵ ماهه خود خاتمه دهند. تنش - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - ها میان چین و آمریکا بعد از آن بالا گرفت - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان - که دولت ترامپ روز دوشنبه این هفته اسامی ۲۸ شرکت چینی دیگر از جمله برخی استارتاپ های فعال در عرصه هوش مصنوعی را به فهرست سیاه خود اضافه کرد.

- تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر هرسین استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شهرنواز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ گلشن هرسین تعمیر کولر گازی هایسنس HIH-30VQ هم دارید
پاسخ: بله در گلشن شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone