🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  2. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  3. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23577.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بریتانیا اولین ماه نورد خود را سال 2021 به ماه می‌فرستد

بریتانیا قصد دارد در همکاری با یک شرکت آمریکایی اولین ربات ماه نورد خود را به ماه بفرستد. ماه نورد مذکور که ظاهری شبیه عنکبوت دارد، توسط استارتاپ بریتانیایی اسپیس‌بیت (Spacebit) ساخته شده و از ...

بریتانیا قصد دارد در همکاری با یک شرکت آمریکایی اولین ربات ماه نورد خود را به ماه بفرستد.

ماه نورد مذکور که ظاهری شبیه عنکبوت دارد، توسط استارتاپ بریتانیایی اسپیس‌بیت (Spacebit) ساخته شده و از چهار پای رباتیک و سنسورهای مختلف برای اندازه گیری و جمع آوری داده ها برای پژوهشگران ساخته شده است.

ربات ماه نورد بریتانیا از چند - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - دوربین برخوردار است که یکی از آنها مخصوص سلفی گرفتن است. این دوربین توانایی تحمل دما از 130 درجه سانتی گراد در روز تا منفی 130 درجه سانتی گراد در شب را دارد. شرکت سازنده می گوید این ربات چهارپا برای اولین بار توانایی عبور از تونل های زیر سطح ماه که زمانی با مواد مذاب پر شده - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - بودند را خواهد داشت.

تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان
مدیرعامل استارتاپ اسپیس‌بیت مدلی از - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - ربات - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - ماه‌نورد را نشان می دهد.

استارتاپ - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - اسپیس‌بیت طبق قرارداد با شرکت آمریکایی Astrobotic قرار است اولین پرتاب خود را سال - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - 2021 انجام دهد. «Pavlo Tanasyuk»، مدیر عامل اجرایی استارتاپ مورد بحث می گوید این ماموریت اولین ماه نورد بریتانیا را از زمان آپولو و از خاک ایالات متحده به ماه خواهد برد.

بریتانیا با ارسال اولین ماه نورد خود به قمر زمین، در کنار کشورهایی همچون ایالات متحده آمریکا، چین و روسیه قرار خواهد گرفت. این کشور یک مریخ نورد به نام «روزالیند فرانکلین» (Rosalind - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - Franklin) را هم ساخته و در آینده به مریخ خواهد فرستاد.

باید دید ماه نورد بریتانیا می تواند با موفقیت بر سطح ماه فرود بیاید یا نه. ماه نورد هندی ها به نام چاندرایان-2 با موفقیت به مدار ماه ارسال شد ولی دقایقی پیش از فرود بر سطح آن ارتباطش را با مرکز کنترل از دست داد و نفس های آخر خود را می کشد.

شرکت های خصوصی امیدوارند با اکتشافات فضایی فرصت های تازه ای برای درآمدزایی به - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - دست آورند. پیش بینی می شود تا سال 2040 صنعت فضایی - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - ارزشی برابر با 1.1 تریلیون دلار - تعمیرات کولر گازی ایوولی در شهر شاندیز استان خراسان - داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سودابه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام میشه بگید مرکز شما سمت مجتمع شقایق شاندیز سرویس میده؟
پاسخ: بله در مجتمع شقایق شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone