🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39122.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی S9 و S9 پلاس سامسونگ با دوربین بهبود یافته روانه بازار می شوند

سامسونگ دیروز بالاخره از چیپست جدید اگزینوس 9810 خود رونمایی کرد. همزمان با این واقعه کره ای ها در کشور خود یک نام تجاری جدید را به ثبت رساندند که نشان می دهد موبایل های ...

سامسونگ دیروز بالاخره از چیپست جدید اگزینوس 9810 خود رونمایی کرد. همزمان با این واقعه کره ای - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها در کشور خود یک نام تجاری جدید را به ثبت رساندند که نشان می دهد موبایل های آینده این شرکت قرار است با دوربین بهبود یافته روانه بازار شوند.

نام - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تجاری - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جدید عبارت «The Camera. Reimagined» است که نشان می دهد قرار است دوربین موبایل های بعدی سامسونگ -به احتمال فراوان گلکسی S9 و S9 پلاس- به روز رسانی مهمی دریافت نمایند. اما رابطه رونمایی از چیپست جدید سامسونگ با این موضوع چیست؟

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

باید گفت که در مراسم دیروز کره ای ها بخشی قابل توجهی از زمان را صرف تشریح ویژگی های جدید - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پردازش تصویر چیپ اگزینوس 9810 کردند. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت ضبط ویدیوهای UHD و پخش تصویر با نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه و همچنین عملکرد بهبود یافته در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نور کم محیط اشاره کرد. ضمن این که - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شبیه ساز عمق میدان دید کم (که در تصاویر پرتره سبب تار شدن پس زمینه می شود) نیز در رزولوشن - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های بالا بسیار دقیق تر و طبیعی تر عمل خواهد کرد.

به این مجموعه جذاب امکان پشتیبانی چیپست پرچمدار جدید سامسونگ از چهار عدد لنز دوربین (دو عدد در پشت به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همراه دوربین سلفی و اسکنر عنبیه چشم در - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جلو) اضافه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کنید تا مفهوم - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - «The Camera. Reimagined» بهتر مشخص شود. علاوه بر این که احتمال عرضه دست کم یکی از موبایل - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های پرچمدار سامسونگ با دوربین پشتی دوگانه را تقویت می کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

در انتها نیز باید به قابلیت dual ISP در چیپست جدید اگزینوس 9810 اشاره - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کرد که امکان پردازش سیگنال های تصویری رسیده از هر سنسور را به صورت مجزا فراهم می آورد. این - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - قابلیت جدید می تواند در واحد زمان پردازش های تصویری بیشتری را برای برخی فعالیت های سنگین همچون پایدارسازی دیجیتال تصاویر در هنگام ثبت ویدیوهای UHD فراهم نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیراسته نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ آفتاب علی آباد کتول مایکروفر زانوسی ZVENW6X1 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در آفتاب شهر علی آباد کتول خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone