🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  2. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26900.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سخنگوی صنعت برق: استخراج خانگی رمزارز هم نیاز به مجوز دارد

بعد از رونمایی از آیین‌نامه اجرایی «استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده» در کشور توسط معاون اول ریاست جمهوری، حالا توضیحاتی بیشتر درباره این آیین نامه توسط سخنگوی صنعت برق بیان می‌شود که در آن به نیاز اخذ ...

بعد از رونمایی از آیین‌نامه اجرایی «استخراج فرآورده‌های پردازشی رمزنگاری‌شده» در کشور توسط معاون اول ریاست جمهوری، حالا توضیحاتی بیشتر درباره این آیین نامه توسط سخنگوی صنعت - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برق بیان می‌شود که در آن به نیاز اخذ مجوز برای ماینینگ خانگی نیز اشاره می‌شود.

«مصطفی رجبی» در مصاحبه‌ای با ایسنا تاکید کرده افراد - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای مصارف خانگی هم باید از وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوزهای لازم را بگیرند. به گفته رجبی این افراد باید توجه کنند که نرخ برق خانه آنها هم معادل نرخ حساب شده برای ماینینگ رمزارزها محاسبه خواهد شد:

«در واقع باید گفت افرادی که در این زمینه مصارف خانگی دارند به راحتی قابل شناسایی هستند و با آنها مانند سایر ماینرها برخورد خواهد شد. مصرف حدود ۸۰ درصد از مشترکینی که در - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - هوای معتدل زندگی می‌کنند، در تابستان کم‌تر از ۳۰۰ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کیلووات ساعت است. بنابراین مصرف زیاد در یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خانه قابل شناسایی است.»

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل

رجبی از برخورد با افرادی که بدون مجوز اقدام به استفاده از ماینر می‌کنند، خبر داده و اعلام کرده که همه افراد درگیر این حوزه، حتی افرادی که قبل از انتشار این آیین‌نامه مشغول استخراج رمزارز بودند باید به اخذ مجوز روی بیاورند. سخنگوی صنعت برق اظهار داشته که اگر این افراد از قانون تخطی کنند، دولت جبور است که برق آنها را جمع آوری کند.

رجبی در این گفتگو با اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به اجباری بودن اخذ پروانه معتبر از وزارت صمت برای ماین کردن گفته که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - این مجوز دو اختیار را به متقاضی می‌دهد: «نخست آنکه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فرد می‌تواند از شبکه سراسری برق استفاده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کند. دوم این‌که فرد اقدام به تاسیس نیروگاه کند.»

رجبی اعلام کرده که اگر شخص متقاضی قصد تاسیس نیروگاه دارد باید هم محل این مکان را مشخص کند و انشعاب گاز بگیرد؛ گازی که با نرخ ۰.۷ نرخ گاز صادراتی محاسبه خواهد شد. او به متقاضیانی که صرفا قصد وصل شدن به شبکه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سراسری برق را دارند نیز اشاره - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کرده و گفته که برای همه آنها تسهیلاتی برای گرفتن انشعاب، - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نصب کنتور هوشمند و دیگر موارد فراهم می‌شود: «همچنین مقرراتی وجود دارد که این افراد در ساعات - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - اوج مصرف از برق استفاده نکنند.»

با توجه به اظهارات رجبی، نرخ برق برای ماینرها همچنان همان متوسط - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - نرخ ریالی صادراتی محسابه خواهد شد. رجبی اما وعده داده که این نرخ در طی سال متناسب با نیازها دوباره تعیین می‌شود: «در تابستان که ذخیره برق کم‌تر است، نرخ گران‌تری نسبت به ماه‌های دیگر سال دارد.»

سخنگوی صنعت برق درمورد این‌که متقاضیان برای گرفتن انشعاب از شبکه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - سراسری برق به کجا باید مراجعه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنند، توضیح داد: «این‌که به کدام شرکت باید مراجعه کنند، بستگی به میزان مصرف برق آن‌ها دارد. اگر میزان مصرف کم‌تر از هفت مگاوات است باید به شرکت توزیع برق و اگر بیش‌تر از هفت مگاوات است به شرکت‌های برق منطقه‌ای مراجعه کنند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone