تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23938.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نقاشی‌های کودکان بیمار 38 کشور توسط یک استارت آپ ایرانی به عروسک تبدیل می‌شوند

پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار (شبکه جهانی یوسرن) در حال برگزاری است و یک استارت آپ ایرانی در طی تفاهمنامه‌ای با دبیرخانه این جشنواره تصمیم گرفته تا نقاشی‌های ارسال شده کودکان سراسر جهان ...

پنجمین جشنواره بین المللی نقاشی برای کودکان بیمار (شبکه جهانی یوسرن) در حال برگزاری است و یک استارت آپ ایرانی در طی تفاهمنامه‌ای با دبیرخانه این جشنواره تصمیم گرفته تا نقاشی‌های ارسال شده کودکان سراسر جهان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - را به عروسک تبدیل کند و این عروسک‌ها را به آنها جایزه دهد.

فراخوان جشنواره بین المللی نقاشی برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - کودکان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - بیمار از آبان ماه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - سال گذشته اعلام شده همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از دو هزار نقاشی از کودکان بیمار سراسر جهان برای این جشنواره ارسال شده است. به گفته «حمید فرضی» موسس استارت آپ نقاشیم، از میان آثار ارسال شده به جشنواره، ۵۰۰ نقاشی از 38 کشور در مرحله اول داوری انتخاب و در مرحله دوم ۶۰ اثر از ۴ گروه سنی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - منتخب شدند که نهایتا ۱۵ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - اثر برگزیده با آرای هیئت داوران بین المللی و نظرسنجی مردمی معرفی خواهند شد.

فرضی می‌گوید که تا به امروز ۲۵۰ اثر به مرحله نیمه نهایی رسیده و تاکنون بیش از ۱۳۰۰ نفر ازطریق شبکه یوسرن و سایت جشنواره به نقاشی‌ها رای داده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - اند. او به دیجیاتو می‌گوید:

«امسال - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - همراهی با جشنواره نقاشی برای کودکان بیمار را درقالب ادای مسئولیت اجتماعی دردستور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - کار قرار داده ایم. امسال کشور مجارستان اسپانسر این رویداد شده و ما از طریق - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - دبیر جشنواره در ایران توانسته‌ایم با آنها ارتباط برقرار کنیم و پیشنهاد خود را ارائه دهیم. بر اساس پیشنهاد ما قرار است که برای همه شرکت‌‌کنندگان یک هدیه کوچک اختصاصی داشته باشیم و برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - ۲۵۰ نفر برگزیده مرحله اول نیز یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - سری هدایای دیگر در نظر گرفتیم. در نهایت نیز قصد داریم تا نقاشی ۱۵ نفر نهایی را به عروسک تبدیل کرده و پکیج کاملی به عنوان هدیه به آنها بدهیم. پیش از این پیشنهاد، جشنواره صرفا یک کتابچه از نقاشی‌ها به شرکت‌کنندگان اهدا می‌کرد و به نفرات برگزیده نیز هدایایی می‌داد ولی با این کار قرار است تا هم از همه بچه‌ها تشکر کنیم و هم اینکه به هنر نقاشی آنها ارج نهیم.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان

به گفته فرضی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - نزدیک به ۴۰ درصد شرکت‌کنندگان در این جشنواره ایرانی هستند و کمیته سلامت و هنر  جشنواره با تیم آنها همکاری‌های خوبی داشته و آنها به این عملکرد نگاه تبلیغاتی و تجاری ندارند: «در حقیقت هیچ سودی در این کمپین در نظر نگرفتیم.» فرضی می‌گوید که آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - دوست داشتند تا هدایای بهتری به همه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - شرکت‌کنندگان اهدا کنند ولی مشکلات مالی بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - سر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - راه این موضوع بوده و در نهایت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - به ایده‌ای رسیده‌اند که قرار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - است از ماه آینده اجرایی شود:

«بر این اساس می‌خواهیم یک طرح شبیه به کرادفاندینگ راه‌اندازی کنیم و تمام نقاشی های ارسال شده برای جشنواره را در سایت قرار دهیم. در کنار نقاشی‌ها اطلاعاتی مختصر از صاحب نقاشی مانند ملیت او می‌نویسیم و از مردم می‌خواهیم که در تحقق تبدیل نقاشی این کودکان به یک عروسک کمک‌ مالی کنند و ما هم با نرخی بدون حاشیه سود، عروسک‌ها را تولید کرده و برای این کودکان می‌فرستیم.»

فرضی تاکید دارد که تیم عروسک‌سازی آنها را عموما زنان سرپرست خانوار و تعدادی از توان یابان هنرمند کشور تشکیل می‌دهند و مجموعه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - آنها قصد دارد که کارآفرینی موثری برای این قشرها بیافریند. فرضی همچنین اظهار دارد که آنها مشتاق به همکاری با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - مجموعه‌های ایرانی دیگر نظیر محک هستند و تلاش‌هایی برای همکاری با مراکزی چون جم سنتر را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان

گفتنیست یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمی اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در دنیا و در تمام ٢٢ رشته علمی ایجاد شده است. بورد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - مشاورین علمی این شبکه متشکل از دانشمندان یک درصد برتر تمام رشته های علمی که توسط ESI معرفی شده اند و برندگان جایزه نوبل است. هم اکنون با گذشت تنها ٢ ماه و نیم از آغاز فعالیت رسمی این شبکه بیش از یکصد دانشمند از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - سراسر دنیا در این بورد عضو هستند.

استارت آپ نقاشیم کد ویژه‌ای به نام USERN نیز برای همه مشتریان خود فراهم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - دیده که با وارد کردن آن در بخش کد تخفیف، یک محصول مشابه با خرید مشتری، به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - یک کودک دیگر داده می‌شود؛ به عنوان مثال اگر یک ماگ توسط مشتری خریداری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر لاهیجان استان گیلان - شود، یک ماگ نیز به کودکان بیمار تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آروین نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
آقایی، یکی از مشکلاتی که ممکنه توی یخچال وستینگهاوس RC131GCF1 پیش بیاد اینه که دمای داخلی اش از حد نرمال بیشتر بشه. برای حل این مشکل یه جوشکاری ساده روی لوله ی فریزر لازمه، که برای همین میتونی به تعمیر کارای ما در شهر لاهیجان منطقه نیما مراجعه کنی. البته زودتر عمل کنی بهتر اینگونه مشکلات رو برطرف کنی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone