🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22948.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آپارات با سرویس پخش زنده، کمپین آموزش بدون تعطیلی را برگزار می‏‌کند

سرویس پخش زنده آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را در سراسر کشور و با استفاده از بستر اینترنت برگزار می‌‏کند. روابط عمومی با انتشار بیانیه‌ای خبر می‌دهد که همزمان با گسترش موج کرونا در کشور و ...

سرویس پخش زنده آپارات، کمپین آموزش بدون تعطیلی را در سراسر کشور و با - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - استفاده از بستر اینترنت برگزار می‌‏کند. روابط - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - عمومی با انتشار بیانیه‌ای خبر می‌دهد که همزمان با گسترش موج کرونا در کشور و تعطیلی دانشگاه‌‏ها و مدارس کشور، به منظور عقب نماندن اقشار مختلف جامعه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - از تحصیل، - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - آپارات کمپین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - آموزش بدون تعطیلی را به مدت ۱۰ روز در این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - وب‌سایت برگزار می‏‌کند.

شیوع ویروس کرونا در کشور منجر به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و بسیاری از مراکز آموزشی خصوصی شده است و حدس‌ها و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که این تعطیلی‌ها ممکن - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - است تا بعد از تعطیلات عید سال ۹۹ نیز ادامه داشته باشد. این حجم از تعطیلی برای برخی والدین و مدارس نگرانی به وجود آورده که دانش آموزان از درس عقب بمانند و - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - بودجه‌بندی دروس به اختلال بیفتد. سرویس‌های مختلفی در سراسر کشور مشغول ارائه امکاناتی برای یادگیری دروس در این ایام تعطیلی با استفاده از ابزار آنلاین هستند و آپارات نیز به سهم خود با کمپین - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - آموزش بدون تعطیلی، در این راستا گام برداشته است.

پخش‌ زنده آپارات، یک سرویس رایگان است که با هدف ارائه‌ی یک سرویس مطمئن، پرسرعت در دسترس کاربران قرار گرفته‏ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - و از دیگر ویژگی های این سرویس می‏توان به مواردی چون بخش گفتگو، امکان پخش به‌صورت خصوصی، امکان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - پخش به‌صورت HD و حجم مصرفی ترافیک نیم‏ بها اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان

در این طرح ویدیوهایی برای یادگیری آماده و مهیا نیست ولی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - مدرسان و مسئولان آموزشی می‌توانند به کمک این سرویس، کلاس‌های آموزشی خود را به صورت مجازی برای دانش‌آموزان برگزار کنند. با این کار دغدغه‌ای در مورد تعطیلی ناگهانی مراکز آموزشی و به دنبال آن عقب ماندن دانش‌آموزان - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - از برنامه‌های تحصیلی پیش نمی‌آید.

کمپین آموزش بدون تعطیلی به مدت 10 روز در - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر نهاوند استان همدان - آپارات به نشانی http://Aparat.com/liveclass برگزار خواهد شد و مخاطبان می‏توانند جهت ارتباط با تیم آپارلات لایو (زنده) با ایمیل [email protected] در ارتباط باشند تا پاسخگوی مشکلات آنها باشند. گفتنیست این طرح چه برای سازندگان ویدیو لایو و چه برای بینندگان آن رایگان خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone