🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22953.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اهدای آیپد رایگان به کارکنان اپل در شهرهای تحت قرنطینه

اپل بسته ای حمایتی را برای کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده چین ارسال کرده که در آن یک آیپد هم به چشم می خورد. اپل یکی از شرکت هایی است که به واسطه شیوع ویروس ...

اپل بسته ای حمایتی را برای - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده چین ارسال کرده که در آن یک آیپد هم به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - چشم می خورد.

اپل یکی از شرکت هایی است که به واسطه شیوع ویروس کرونا در چین متحمل زیان هنگفتی شده است. هرچند خطوط تولید آیفون رفته رفته فعالیت خود را دوباره از سر گرفته اما تا همین حالا هم احتمال به تعویق افتادن عرضه محصولات جدید این شرکت وجود دارد. با این وجود تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیرا تاکید کرده که سلامت کارکنان برای آنها بیشترین اولویت را دارد و حالا با ارسال هدایایی برای کارکنان قرنطینه شده خود، سعی کرده در عمل هم این حرف را ثابت کند.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان

یکی از کارکنان این شرکت در چین با انتشار پستی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - در شبکه اجتماعی «ویبو» از دریافت بسته حمایتی از سوی اپل خبر داده است. در این بسته که اپل برای کارکنانش در شهرهای قرنطینه شده «ونژو» و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - «هوبی» ارسال کرده تعدادی خوراکی، ماسک، اقلام بهداشتی و مهمتر از همه آیپد ۱۰.۲ اینچی به چشم می خورد. اپل در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - نامه ای که همراه بسته حمایتی ارسال کرده از کارکنان خواسته روحیه خود را حفظ کنند و تاکید کرده که در این شرایط سخت کنار آنها می ایستد:

در این کیت یک آیپد هم قرار دارد که طی اقامت طولانی مدت در خانه می توانید از آن برای آموزش آنلاین کودکان و کمک به آنها برای قبولی در امتحانات استفاده کنید.

همانطور که در نامه هم آمده اپل آیپد را به - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - عنوان ابزار سرگرمی ارسال نکرده است. برآوردهای جدید نشان می دهد که پس از شروع قرنطینه در چین فروش تبلت رشد خیره کننده ای در این کشور داشته چرا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر نیشابور استان خراسان - که کارکنان از آن به عنوان ابزار دورکاری استفاده کرده و کودکان هم از طریق تبلت آموزش می بینند.

کمپانی آمریکایی پیش از این مبلغ هنگفتی را برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اختصاص داده بود اما با بدتر شرایط تصمیم گرفته این کمک را تا ۲ برابر افزایش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone