🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22950.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واکنش دیجی‌کالا به اتهام احتکار ماسک: گزارش صداوسیما کذب است

دیجی‌کالا با بیانیه‌ای، صداوسیما را به انتشار اخبار کذب متهم کرد. عصر امروز شبکه «ایران‌کالا» گزارشی ویدیویی از داخل انبار دیجی‌کالا منتشر کرد مبنی بر اینکه در گشت تعزیرات، بیش از ۵ میلیون ماسک از انبار ...

دیجی‌کالا با بیانیه‌ای، صداوسیما را به انتشار اخبار کذب متهم کرد. عصر امروز شبکه «ایران‌کالا» گزارشی ویدیویی از داخل انبار دیجی‌کالا منتشر کرد مبنی بر اینکه در گشت تعزیرات، بیش از ۵ میلیون ماسک از انبار این - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - شرکت کشف شده است. در این گزارش ویدیویی، رییس شعبه ۶۲ سازمان تعزیرات حکومتی درباره سرنوشت ماسک‌های کشف شده می‌گوید که این اقلام، برای عرضه در بازار - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - تحویل مراکز مجاز داده می‌شود و با صاحبان آن نیز برخورد قانونی خواهد شد. اما روایت دیجی‌کالا کاملاً متفاوت است.

این شرکت در بیانیه‌ای که اکنون منتشر کرده، اعلام می‌کند که صبح امروز مامورین سازمان تعزیرات حکومتی به مرکز پردازش دانش مراجعه کرده‌اند و بدون توضیح، ۳۴ هزار ماسک فروخته شده به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - مشتریان دیجی‌کالا را جمع‌آوری کرده‌اند. اما عدد ۵ میلیون ماسک از کجا آمده است؟ دیجی‌کالا در بیانیه‌اش می‌نویسد:

«این عدد در گزارش مغرضانه شبکه تلویزیونی ایران‌کالا، به دروغ ۵ میلیون عدد عنوان شد. لازم به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - ذکر است که کلیه این ۳۴ هزار عدد ماسک در چندین روز پیش به فروش رفته و به نوبت در حال آماده‌سازی و ارسال به مشتریان بوده است.»

گزارش شبکه ایران کالا که دیجی‌کالا آن را کذب می‌داند. 

دیجی‌کالا همینطور توضیح داده که کمیسیونی در فروش ماسک‌ها نداشته و این مسئله را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود ذکر کرده است. این شرکت همچنین در بیانیه خود می‌گوید: «هرگونه ادعای احتکار و سواستفاده از ارائه‌ی این خدمات به هموطنان در سراسر ایران، بی‌اساس، مغرضانه و کذب کامل است.»

دیجی‌کالا در بیانیه خود، از ۸ هزار مشتری که از سراسر ایران، این ۳۴ هزار ماسک را سفارش داده‌اند عذرخواهی کرده و گفته که فعلاً - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - قادر به ارسال آن‌ها نیست.

متن کامل بیانیه دیجی‌کالا به شرح - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل - زیر است:

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر خلخال استان اردبیل

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone