تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38986.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر اج در زمینه مصرف باتری همچنان بهترین است [تماشا کنید]

سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده و به نظر می رسد زمان مناسبی برای مقایسه مجدد عملکرد مرورگرهای اینترنتی باشد. بررسی تازه مایکروسافت که در قالب یک ویدیو ارائه شده نشان می دهد که مرورگر اج ...

سال ۲۰۱۷ به پایان رسیده و به نظر می رسد زمان مناسبی برای مقایسه مجدد عملکرد مرورگرهای اینترنتی باشد. بررسی تازه مایکروسافت که در قالب یک ویدیو ارائه شده نشان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می دهد که مرورگر اج از لحاظ مصرف باتری همچنان عملکرد بهتری نسبت به دو رقیب دیگرش کروم و فایرفاکس دارد.

در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این تست که مرورگر اج ارائه شده در قالب ویندوز 10 آپدیت «Fall Creators»، در کنار دو رقیب دیگر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یعنی کروم و فایرفاکس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - قرار گرفته، استریم ویدیو - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به طور مستمر روی سه مرورگر در سه لپ تاپ مشابه  به اجرا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در آمده تا مشخص شود با هر بار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شارژ کامل تا چند ساعت امکان پخش ویدیو فراهم می شود.

آزمایش بالا نشان داد که اج می تواند تا ۱۹ درصد بیش از کروم و کروم نیز تا ۶۳ درصد بیش از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فایرفاکس به پخش ویدیو بپردازند. ضمن این که بر اساس یک تست بنچمارک و تشخیص سایت های پر ریسک که در ماه آوریل انجام گرفت مایکروسافت مدعی شده که مرورگر اختصاصی اش هم از لحاظ سرعت و هم ایمنی از دو رقیب دیگرش برتر است.

در تست مذکور اج توانست ۴۸ درصد سریع تر از کروم صفحات را به نمایش درآورد و - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - ۱۸ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - درصد بیشتر از رقیب خود وبسایت های خطرناک را شناسایی نماید.

با همه این ها، اما میزان گرایش کاربران به محصول مایکروسافت در طی یک سال اخیر تغییر معناداری - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - نکرده و همچنان کروم انتخاب اول بیش از ۶۰ درصد کاربران فضای وب به - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شمار - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می رود. روندی که همچنان رو به افزایش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone