🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  2. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  3. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35353.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفت

به تازگی تصویر و مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفته است. تصویر این کروم بوک اقتصادی در وب سایت بست بای مشاهده شده و جزییات دیگری نیز از ...

به تازگی تصویر و مشخصاتی از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ پیش از رونمایی رسمی لو رفته است. تصویر این کروم بوک اقتصادی در وب سایت بست بای مشاهده شده و جزییات دیگری نیز از این محصول در فضای مجازی فاش شده است.

این احتمال وجود دارد طی همین هفته سامسونگ به معرفی و عرضه این کروم بوک اقدام کند. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شماره مدل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خاص این لپتاپ XE501C13-K02US در فهرست گجت‌های انجمن EPEAT - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیده شده - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که به ماره مدل نسخه قبلی این لپتاپ یعنی XE501C13-K01US شباهت دارد. این مسئله موجب شده کارشناسان اذعان کنند که این - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شماره مدل‌ها به یک نوت بوک ۱۱.۶ اینچی تولید شده توسط سامسونگ تعلق دارند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

گجت مشاهده شده در سایت مذکور نسبت به مدل های قبلی پیشرفت‌هایی در زمینه حفاظت از محیط زیست داشته چرا که در تولید و بسته‌ بندی آن از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مواد مضر برای - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محیط زیست استفاده نشده است.

علاوه بر این مطلب، جزئیات دیگری از مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ بدست نیامده و برای پی بردن به مشخصات آن باید به تصویر لو رفته مراجعه کنیم. به نظر میٰ‌رسد که تغییرات - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جزئی محدودی در ظاهر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن ایجاد شده چرا که دیگر محل برخورد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کیبورد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به صفحه نمایش، لبه‌های گرد ندارد.

ضمن اینکه وب کم تعبیه شده در این مدل نیز ارتقا یافته و برخلاف مدل‌های گذشته که در شکافی مربعی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته بود، در بالای صفحه نمایش جاسازی شده است. دو میکروفون نیز در دو طرف این سنسور تعبیه شده است.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به طور کلی سامسونگ موفق شده که مدلی بادوام‌تر را توسعه دهد چرا که بدنه و لولاهای آن بسیار محکمتر و قویتر از مدل‌های قبلی نشان می‌دهد. با اینکه اخیراً بیشتر لپتاپ‌ها از کابل شارژ USB Type-C - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده می‌کنند اما مدل جدید کروم بوک ۳ سامسونگ هنوز از کابل شارژ معمولی بهره می‌برد که با توجه به اقتصادی بودن این گجت مسئله‌ی چندان عجیبی نیست.

نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۷۶۸ در ۱۳۶۶ پیکسلی، پردازشگر سلرون اینتل N3060، رم ۴ گیگابایتی، پردازشگراینتل ۴۰۰ از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دیگر مشخصات این کروم‌بوک به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سلینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
وقت بخیر تعمیرچی آیا اطراف خان کلیبر سرویس میده
پاسخ: بله در خان شهر کلیبر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone