تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35363.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گزارش: سرفس فون مایکروسافت تا پایان امسال هم معرفی نخواهد شد

برای آن دسته از افرادی که با شایعات و رندرها به وجد آمده و امیدوار بودند که سرفس فون افسانه ای مایکروسافت، موبایل بعدی شان باشد خبری بد داریم. بنابر گزارش های تازه، عرضه این ...

برای آن دسته از افرادی که با شایعات و رندرها به وجد آمده و امیدوار بودند که سرفس فون افسانه ای - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مایکروسافت، موبایل بعدی شان باشد خبری بد داریم. بنابر گزارش های تازه، عرضه این دیوایس تاشو که با نام رمز «آندرومدا» شناخته می شود حداقل تا پایان - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال جاری میلادی به تعویق افتاده است. گفته می شود که دلیل این تاخیر، به مشکلات سیستم عامل آندرومدا باز می گردد که قرار بود در آپدیت رد استون 5 ویندوز 10 قرار گیرد اما هنوز به خاطر مشکلات کیفی و زمانی، برای ادغام با ویندوز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 10 آماده نیست.

علاوه بر این، ظاهراً مایکروسافت متوجه شده که تقاضای زیادی برای دیوایسی که - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در برخی پتنت ها شرح داده شده وجود ندارد؛ خصوصاً اگر قرار باشد سرفس فون صرفاً اپلیکیشن های مایکروسافت استور را به اجرا در بیاورد. تحلیلگران حالا براساس ایمیل ها و مستندات افشایی مایکروسافت گمان می - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنند که سرفس فون، دیوایسی است که تمام معادلات را برهم خواهد زد؛ اما به - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شرطی که بتواند از روند آشفته توسعه خود - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بیرون آمده و روشنایی روز را ببیند.

برخی عقیده دارند که پتانسیل های سرفس فون، امکان تکامل هرچه بیشتر آن را در آینده مهیا خواهد کرد. بنابراین امکان دارد که یک روز در - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - طراحی این دستگاه بازنگری شده و به جای دیوایسی جیبی، شاهد ورژن متفاوتی از آن در قالب یک لپ تاپ باشیم.

با توجه به تمام این مسائل، طرفداران مایکروسافت و ویندوز - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یکبار دیگر باید هیجان درونی خود را سرکوب کنند؛ زیرا اینطور که از شواهد بر می آید، خبری از معرفی دستگاه تا پایان سال 2018 میلادی نخواهد بود و هنوز باید مدتی بسیار طولانی منتظر باشیم تا آنچه مایکروسافت در ذهن دارد در قالب دیوایسی واقعی تجلی پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ژیوار نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر روستای ینگیجه بوکان یخچال ایندزیت SI61W1 هم تعمیر میکنید.
پاسخ: بله در روستای ینگیجه شهر بوکان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone