تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35362.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حمل و نقل هوایی با Vy 400 دگرگون خواهد شد؛ تلفیقی از جت و هلیکوپتر

کمپانی Transcend Air Corporation از توسعه‌ی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی عمود پرواز یا VTOL‌ خبر داد که Vy 400 و تا زمستان سال ۲۰۲۴ آماده پرواز خواهد شد. این وسیله نقلیه عمود پرواز قادر است ۶ نفر را به ...

کمپانی Transcend Air Corporation از توسعه‌ی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی عمود پرواز یا VTOL‌ خبر داد که Vy 400 و تا زمستان سال ۲۰۲۴ آماده پرواز خواهد شد.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این وسیله نقلیه عمود پرواز قادر است ۶ نفر را به مقصد موردنظرشان رسانده و در این مسیر به سرعت ۶۵۲ کیلومتر بر ساعت هم برسد که ۳ برابر سرعت هلیکوپتر‌های معمولی است.

کمپانی سازنده تصمیم گرفته که از این وسیله نقلیه تنها برای انجام مسافرت‌هایی میان مراکز شهر‌های مهم استفاده کند و حتی اولین مسیر‌ها و قیمت بلیط‌هایشان را نیز منتشر کرده است.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

این وسیله قادر است که مسیر‌های ۷۲۴ کیلومتری را بپماید. بدین ترتیب هر شخص قادر است سوار بر  Vy 400 طی مدت ۵۵ دقیقه مسافت میان لس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - آنچلس تا سانفرانسیسکو را سپری نماید.

این وسیله‌ی نقلیه‌ی هوایی از یک سیستم هدایت منحصر به فرد بهره می‌برد که fly-by-wire (به معنی پرواز به وسیله‌ی سیم) نام دارد که نشان می‌دهد به احتمال قوی سیستم هدایت اتوماتیک در آن تعبیه شده است و نمی توان به صورت دستی Vy 400 را کنترل نمود.

تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

«گرگ بروئل» بنیانگذار و مدیرعامل این کمپانی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - می‌گوید:

«این وسیله نقلیه قادر است که گزینه‌ی مناسبی برای حمل و نقل میان-شهری فراهم آورد. Vy 400 می تواند پارامتر‌هایی نظیر ترافیک موجود در خیابان‌، آلودگی اطراف فرودگاه‌ها، هزینه‌ی سفر‌های هوایی و زمان صرف شده برای آن را به خوبی کاهش دهد. وسیله‌ی نقلیه‌ی عمود پرواز ما از هلیکوپتر‌های معمولی بسیار کاربرد‌ی‌تر و کم هزینه‌تر است. به علاوه از آنجایی که مکانیزم حرکتی آنها به جت شباهت دارد، سریعتر حرکت کرده و آلودگی صوتی کمتری بوجود می‌آورند.»

با این حال هزینه سفر با Vy 400 کم نخواهد بود. خریداران می‌تواند با پرداخت ۲۸۳ دلار، از نیویورک به مقصد بوستون سفر کرده یا با پرداخت ۳۲۵ دلار از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مونترال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به تورتنو پرواز کرده و پس - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یک ساعت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - به مقصدشان برسند. ضمن اینکه هزینه‌ی سفر ۵۵ دقیقه‌ای از لس آنجلس به سانفرانسیسکو ۳۱۵ دلار خواهد بود.

 

تماشا کنید: جابجایی ده هزار مسافر با تاکسی‌های هوایی - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Volocopter چگونه ممکن خواهد شد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone