🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  2. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  4. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35334.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سلطه نفخ افزار ها بر دنیای کامپیوتر چه زمانی پایان می یابد؟

اگر امروز یک لپتاپ جدید با سیستم عامل ویندوز 10 خریداری کنید، در منوی استارت با صحنه ای مانند تصویر بالا مواجه می شوید که پر از تایل های چشمک زن و نرم افزارهاییست که ...

اگر امروز یک لپتاپ جدید با سیستم عامل ویندوز 10 خریداری کنید، در - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منوی استارت با صحنه ای مانند تصویر بالا مواجه می شوید که پر از تایل های چشمک زن و نرم افزارهاییست که شاید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هیچگاه از آنها استفاده نکنید. در دنیای کامپیوتر به اینگونه نرم افزارها «Bloatware» یا نفخ افزار گفته می شود.

نفخ افزارها اساساً منابع زیادی از سیستم را به خود اختصاص می دهند و نکته منفی آنها نیز بلا استفاده بودن توسط کاربر است؛ چرا که عملاً - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بخشی از حافظه و توان پردازشی دستگاه را در اختیار می گیرند در حالی که کاربر نیز بهره چندانی از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آنها نمی برد. اما چرا با این وجود کمپانی های مختلف همچنان از نفخ افزار در محصولات - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - خود استفاده می کنند؟

محدودیت حافظه و توان پردازشی مهم ترین عامل عدم وجود نفخ افزار در سال های گذشته بود

بیایید کمی به عقب باز گردیم. در سال های ابتدایی عرضه رایانه ها و پس از آن تلفن های هوشمند، نرم افزارهای کاربردی اندکی در اختیار کاربران قرار می گرفت و سایر موارد مورد نیاز باید به صورت دستی روی سیستم نصب می شدند. مهم ترین عامل در اتخاذ این رویکرد، محدودیت حافظه و توان پردازشی دیوایس های قدیمی تر بود که در صورت نصب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض ، کارایی خود - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - را از دست می - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - دادند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اما حالا با پیشرفت فناوری و افزایش چشمگیر قدرت و فضای ذخیره سازی گجت های موجود، شرکت های سازنده آزادی عمل بیشتری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پیدا کرده و به - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - منظور ترغیب مصرف کنندگان برای خرید سایر محصولات خود، یا حتی تبلیغ برای کمپانی های نرم افزاری دیگر اقدام به نصب انبوهی از نرم افزارها و قابلیت های نه چندان پر استفاده روی محصولات خود می کنند که در نهایت موجب سردرگمی کاربر و به هدر - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رفتن بخش قابل توجهی از منابع سیستم او می شود.

اصرار شرکت ها به استفاده از فضای ابری کاربران زیادی را ناراضی کرده است

جالب اینجاست که استفاده از نفخ افزار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تنها به کمپانی خاصی مانند مایکروسافت محدود نمی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شود، بلکه شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ نیز با ارائه برخی نرم افزارها و ویژگی های کم کاربرد، سهم به سزایی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در فراگیر شدن پدیده مذکور دارند. در این بین اصرار شرکت ها به استفاده کاربران از فضای ابری نیز مایه نارضایتی طیف بیشتری از - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مصرف کنندگان شده است.

به عنوان مثال در صورت استفاده از فضای ابری اپل (iCloud) و نزدیک - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شدن به محدودیت سرویس رایگان 5 گیگابایتی، هر روز با پیغام های مختلف مبنی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بر امکان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - افزایش فضا در ازای پرداخت پول مواجه می شوید. یا سرویس گوگل درایو و اپلیکیشن Photos گوگل که با سماجت مثال زدنی به دنبال تهیه نسخه پشتیبان - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از عکس ها و - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اطلاعات کاربر هستند.

کره ای ها بیشتر از سایرین گرفتار نفخ افزار هستند

در مناطق جغرافیایی مختلف، کشورهای شرق آسیا به خصوص کره جنوبی بالاترین میزان رواج نفخ افزار را دارند به طوری که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در بعضی از محصولات ال جی که به صورت باندل از سوی اپراتورها عرضه می شوند، بالغ بر 50 نفخ افزار مشاهده می شود که برای یک کاربر در کشورهای اروپایی یا آمریکا رقم غیر قابل تصوری است. نکته قابل توجه اینکه موارد مذکور تنها به نرم افزارهای مستقل محدود نمی شود و حتی در صفحه بوت گوشی نیز لوگوهای تبلیغاتی  اپراتور مشاهده می شوند که بنا بر تعریف، نوعی نفخ افزار هستند.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان

البته کاربران ویندوز 10 هم حال و روز بهتری ندارند و تقریباً به حذف و غیرفعالسازی موارد اضافی عادت کرده اند. در نقطه مقابل محصولات سری پیکسل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کمپانی گوگل نسبت به رقبا نرم افزارهای اضافی کمتری دارند که علی رغم کمیاب و گران بودن این محصولات، خرید آنها را تا حدی توجیه می کند.

در مجموع می توان این طور برداشت کرد که تولیدکنندگان فعلاً عزم جدی برای حذف نفخ افزارها از محصولات خود ندارند و سود سرشاری از این راه به دست می آورند. اما کاربری که 1000 دلار - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای تلفن هوشمند خود هزینه می کند، انتظار دارد تمام توان و حافظه گجت را در اختیار خود داشته باشد، عاملی که احتمالاً در آینده با پیگیری های حقوقی سازمان های حمایتی به کاهش نفخ افزارها خواهد انجامید.

گوشی های ZTE به طور پیش فرض حاوی بدافزار هستند - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone