تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35369.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسخه بین المللی گلکسی نوت ۹ در گیک بنچ رویت شد؛ عملکرد نزدیک به گلکسی اس ۹

بنچمارک جدید گلکسی نوت ۹ از عملکرد بهتر مدل بین المللی نسبت به نسخه بهره مند از چیپست اسنپدراگون حکایت دارد. اگرچه انتظار نمی رود گلکسی نوت ۹ از نظر طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شود ...

بنچمارک جدید گلکسی نوت ۹ از عملکرد بهتر مدل - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - بین المللی نسبت - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به نسخه بهره مند از - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چیپست اسنپدراگون حکایت دارد.

اگرچه انتظار نمی رود گلکسی نوت ۹ از نظر طراحی دستخوش تغییرات فراوانی شود اما این مساله به معنای ثابت ماندن تجهیزات سخت افزاری - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - این دستگاه نیست. امروز بنچمارک جدیدی از نسخه آنلاک بین المللی پرچمدار آتی سری نوت در گیک بنچ منتشر شده که از چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ و ۶ گیگابایت رم بهره می برد.

این - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دستگاه - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شماره - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مدل SM-N960N را برخود دارد و از آنجایی که SM-N960U مربوط به ایالات متحده است، نسخه فعلی را می توان بین المللی دانست. نکته جالب اینجاست که کارایی این نسخه از مدل مجهز به اسنپدراگون کمی بالاتر است.تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقیاگزینوس ۹۸۱۰ پیش از این در گلکسی اس ۹ هم به کار رفته بود اما سامسونگ برای مدیریت مصرف - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انرژی کارایی آن را محدود کرده، با این وجود چیپست اختصاصی سامسونگ در برخی تست ها از اسنپدراگون ۸۴۵ عملکرد بهتری دارد.

مدل رویت شده در گیک بنچ به لطف اگزینوس ۹۸۱۰ و رم ۶ گیگابایتی در تست - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تک هسته ای امتیاز ۳۷۱۶ و در بخش چند هسته ای امتیاز ۸۹۸۴ را کسب کرده است. با توجه به اینکه گلکسی اس ۹ بهره مند از همین چیپست در تست های مذکور امتیازات ۳۳۱۹ و ۸۵۳۱ را کسب کرده، مشخص است که بازدهی این اسمارت فون تنها اندکی از پرچمدار سری اس بالاتر است و احتمالا سامسونگ کماکان به سیاست محدود کردن کارایی چیپست خود ادامه داده است.

مهم ترین تغییر در این دستگاه را می توان قلم S-Pen دانست که از اواخر سال گذشته مهندسان سامسونگ مشغول بهینه سازی آن بوده اند. بر اساس اسناد «کمیسیون ارتباطات فدرال - تعمیرات یخچال ایندزیت در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آمریکا» این گجت برای نخستین بار قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را پیدا کرده و به لطف آن می توان کاربردهای جدیدی نظیر عمل به عنوان شاتر از راه دور دوربین و حتی اسپیکر بلوتوثی را برای ان متصور شد. البته این ویژگی های جدید به معنی اضافه شدن باتری و در نتیجه افزایش قطر قلم گلکسی نوت ۹ خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone