🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35358.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال: توسعه دهندگان شخص ثالث به محتوای ایمیل های جیمیل دسترسی داشته اند

طبق گزارشی که وال استریت ژورنال روز گذشته منتشر کرد توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث می توانسته اند ایمیل های میلیون ها کاربر جیمیل را بخوانند و به بیان دیگر به ایمیل های جیمیل ...

طبق گزارشی که وال استریت ژورنال روز گذشته منتشر کرد توسعه دهندگان اپ های شخص ثالث می توانسته اند ایمیل های میلیون ها کاربر جیمیل را بخوانند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و به بیان دیگر به ایمیل های جیمیل دسترسی داشته اند. در واقع تنظیمات دسترسی جیمیل به شرکت ها و توسعه دهندگان اپ امکان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می داده که ایمیل های کاربران این کلاینت را مشاهده کرده و اطلاعات خصوصی مندرج در آنها از جمله آدرس دریافت کنندگان، زمان ارسال و کل پیام را بخوانند.

و جالب اینکه این اپ ها گرچه برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز از سوی کاربر بوده اند اما پرسشی که برای این منظور از دارندگان ایمیل مطرح می شده آنقدر گنگ و مبهم بوده که مشخص نمی کرده افراد (و نه کامپیوترها) امکان خواندن ایمیل های جیمیل را در صورت صدور مجوز دریافت می کنند.

گوگل اما در پاسخ به پرسشی که نشریه ورج مطر ح کرده اعلام نمود که دیتای مربوط به ایمیل ها را صرفا در اختیار توسعه دهندگان تایید شده شخص ثالث قرار می داده و این اتفاق نیز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با رضایت کامل کاربران - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اتفاق افتاده است. و اما در جریان فرایند بررسی و تایید، گوگل معین می کند که:

  • آیا هویت یک شرکت به درستی توسط اپلیکیشن آن به کاربران معرفی می شود
  • آیا در سیاست حریم خصوصی آن ذکر شده که ایمیل های کاربر پایش می شوند
  • و آیا داده هایی که آن شرکت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - درخواست دسترسی شان را دارد ارتباطی با فعالیت هایش دارند یا خیر؟

به طور مثال یک اپ - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ایمیلی صرفا باید به جیمیل دسترسی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پیدا کند و نه سایر بخش ها. برخی توسعه دهندگان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هم به موجب همین اصول درخواست دسترسی به جیمیل - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربران را داشته اند - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما کاربران این مجوز را به آنها نداده اند.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

با این همه، روشن است که اپلیکیشن های زیادی این اجازه دسترسی را دارند؛ از اپ هایی نظیر آفیس - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت گرفته تا موارد نه چندان مطرح ایمیلی. البته اشاره کنیم که طبق گزارش وال استریت ژورنال به غیر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از جیمیل اپ های شخص ثالث دیگر سرویس های ایمیلی نیز اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را درخواست می کنند.

وال استریت ژورنال برای روشن شدن این موضوع با دو شرکتی که ایمیل های جیمیل را می خواندند مصاحبه کرده و هردویشان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اینطور پاسخ داده اند که مهندسان - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صدها هزار ایمیل کاربران را صرفا برای آموزش الگوریتم های ماشینی و مدیریت بهتر داده ها می خوانده اند. البته هنوز مشخص نیست که آیا سوء استفاده ای از این اتفاق صورت گرفته یا نه با این حال صرفا خواندن ایمیل های کاربران آن هم بدون دریافت رضایت روشن و صریح ازآنها را می توان نوعی - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نقض - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - حریم خصوصی دانست.

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone